#388 / 26.01.2024

Ja izrādīsies, ka amatpersonas, iepērkot vilcienus, norādījušas ačgārnus standartus vilcienu elektrosistēmu parametriem un ignorējušas ražotāja paredzēto AS “Pasažieru vilciens” darbinieku apmācību vilcienu apkalpošanā, tad būtu tikai loģiski, ja kāda no valsts tiesībsargājošajām iestādēm uzsāktu kriminālprocesu.
 
Pašvaldībām plāno iegādāties elektroautobusus skolēnu pārvadāšanai, zinot to, ka tie mēdz aizdegties paši no sevis. Pašvaldību savienības priekšsēdētājs Gints Kaminskis draudošās briesmas apzinās, savukārt Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) runasvīrs atbild, ka jautājumi par elektroautobusiem vēl neesot aktualizējušies.
 
Pērnvasar izveidotā koalīcija līdz pat šī gada sākumam demonstrēja apskaužamu vienotību. It kā apliecinot tās vadošā spēka – partijas “Vienotība” – neapstrīdamo līderību. Bez aizķeršanās tika ratificēta Stambulas konvencija, pieņemts partnerības likums, un arī valsts budžeta pieņemšanas laikā neradās ne mazākās kavēšanās. Taču jaunais gads pienāca ar divām politiskām vētrām. “Asiņaino graudu” lietu un nedienām ar pasažieru vilcieniem.
 
Latvijas enerģētika ieskrienas augstam lēcienam pāri maiņstrāvas frekvences sinhronizācijas nomaiņas barjerai, aiz kuras mūs visus gaidot ļoti zaļa dzīve visās šā vārda nozīmēs.