#400 / 07.02.2024

“Dzirdējāt? Slēgs arī Mellužu pasta nodaļu,” mani uzrunā kāda sieviete, kura stāv rindā tajā pašā Mellužu pasta nodaļā, lai saņemtu sūtījumu. Arī es saņemu sūtījumu – divas grāmatas. Atbildu, ka esmu dzirdējusi. Mani personīgi šis lēmums – slēgt pasta nodaļu – neietekmē, taču zinu, ka ir tūkstošiem cilvēku, kuri šā lēmuma dēļ ir izmisumā un neziņā. Uzdevu dažus jautājumus “Latvijas pastam”, lai saprastu, kas ar to notiek.
 
2024. gada 24. janvārī tika izveidota jauna organizācija: Latvijas Industriju attīstības konfederācija (LIAK). Viens no šīs konfederācijas vadītājiem, kura pārraudzībā ir aizsardzības rūpniecības jautājumi, ir ilggadējais LMT prezidents Juris Binde. Aicināju viņu uz sarunu par valsts industriālo politiku, tās problēmām un attīstības perspektīvām, īpaši aizsardzības un globālās nestabilitātes kontekstā.
 
Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas un Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas kopsēdē ar vienīgo darba kārtības punktu “Par Latvijas attīstības bankas izveidošanu” par bankas izveidošanu tika runāts nepilnas astoņas minūtes no stundu un 50 minūtes garās sēdes.
 
Mūsu acu priekšā notiek lietas, kuras politiķi un amatpersonas līdz šim tā arī nav spējuši tautai izskaidrot. Pērn Daugavpilī tika saražoti, notestēti un pilsētas satiksmē palaisti četri jauni tramvaji. Ne sals, ne sniegs, ne lietus, ne vēji, ne atkala jauno tramvaju darbību nespēja ietekmēt. Turpretim Čehijā ražotie vilcieni atteicās strādāt pat salīdzinoši nelielā salā. Kādēļ šādas lietas notiek, ekspresintervija ar AS “Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca” valdes locekli un komercdirektoru Vladislavu Pavloviču.