Komentāri: Izpirksim sliedes par 40 miljoniem eiro!

05.06.2020. Arnis Kluinis
 
AAtis
Nu ko , Linkaiti , tranzīts tavā vadībā ku - kū ?
5., 8:56 Atbildēt
TTedis
Georga lentītes arī ku-kū? Pa smuko!
5., 9:06 Atbildēt
vvispār
Nez. cik LDz piederošos miljonus savās kabatās sabāzušas visādas LDz padomes, magoņi un citi (iz)saimniekotāji?
5., 9:17 Atbildēt
aazohenvei
Procesu, visticamāk, iesāka tie, kas NOVĀCA Magoni. Laikam jau bija spiedīga vajadzība un gan jau tā vajadzība drīz nāks gaismā, he he ...
5., 9:28 Atbildēt
vvispār
Nu ja, Magoni pieķēra ar milzīgu skaidrās naudas kukuli...
5., 9:36 Atbildēt
ppār
Milzīgs skaidrās naudas kukulis varēja nest ilglaicīgu peļņu visam LDZ, bet var jau kristāltīri un stulbi visu nahrenizēt. Latvju bāliņie pissnesmeņi… Sirsnīgi!
15., 22:43 Atbildēt
nnja
Vislabāk finansētā iestāde Latvijā ir valsts aviosabiedrība “airBaltic”.... un nākošā vislabāk finansētā iestāde Latvijā būs- Rail Baltica, tā tas jāsaprot?
5., 9:30 Atbildēt
bbbz
Akciju sabiedrība ''Latvijas Dzelzsceļš'' ir jālikvidē, jo pa sliedēm nevar aizlidot uz Īriju ...
6., 7:13 Atbildēt
DDeslis
Rail Baltica sliežu uzturēšanai ar 4o mio gadā nepietiks. Tur nebūs vis lētās krievu sliedes, bet eiropejiskās, ar cēlāku profilu.
5., 11:36 Atbildēt
HHah
eirogejiskās, ar orientāciju
15., 22:45 Atbildēt
MMūsu varoņi visdārgie
Liels paldies ārlietu gejam par sistematisku riesanu uz krieviju , melu un naida propogandu! Štrunts par dzcelu , uzbuves naves dzcelu uz berlini galvenais ka latvijas ostas pec bordena izklapatotajām sankcijām un Lemberga padzīšanas no vdntspils ostas tagad zeļ un plaukst un ienes milijardus valsts budzetā !
Slava bordanam , slava līķaitim , slava riķēvičam ! Slava ,slava ,slava !
5., 14:26 Atbildēt
NNost ar JKP
Procesu uzsāka JKP Linkaita personā - tiklīdz šis iesēdās ministra krēslā, sākās LDZ tā laika vadības terorizēšana, sākumā par elektrifikāciju, bet pēc tam par katru sīkumu, kur būtu izredzes kaut kam piekasīties. Protams, ka klienti to pamanīja un daži uzreiz devās pie leišiem. Kad Tālis izteica savu neuzticību LDZ valdei (pamatojoties uz it kā nozīmīgiem pārkāpumiem, par ko šis esot iesniedzis materiālus KNAB), arī citi LDZ partneri sāka diversificēt savas kravu plūsmas. Starp citu, līdz pat šodienai no KNAB puses nav nekādu pretenziju pret LDZ par Tāļa iesūtīto makulatūru (kārtējais raksturojumus Jutas-Annas, Juraša, Upenieka un citu ar viņiem saistīto knābistu "profesionālismam")... Nemitīgie Linkaita uzbraucieni faktiski sasaistīja rokas gan LDZ valdei, gan pārējiem augstākajiem vadītājiem, jo visi bija aizņemti ar atrakstīšanos un atskaitīšanos ministram dažādos veidos, savukārt laika cīņai par kravām (konkurence šajā jomā ir sīva) praktiski vairs neatlika.
Ministrs un viņa birojs (Upenieks) ikdienas režīmā izdarīja spiedienu uz LDZ Padomi, lai tā atceltu no amata E.Bērziņu un A.Strakšu, beigās iedeva Padomei tiesības izmaksāt viņiem milzu "sāpju naudu", lai tikai dabūtu prom no LDZ ( šo apliecina fakts, ka neskatoties uz ministra publisko muldēšanu par "sāpju naudas" apmēra nepamatotību un nepieciešamību noskaidrot kāpēc tā ir tik liela, ar sekojošu potenciālo vaininieku sodīšanu, nekas šajā virzienā nav noticis un arī nevar notikt, jo pēdas aizvedīs pie paša Linkaita).
Arī dzelzceļa pārvadājumu biznesā personiskās attiecības un kontakti spēlē milzu lomu, reizēm mazinot pat oficiālās politikas ietekmi. Krievijas dzelceļš, bez kura nozīmīgi kravu pārvadājumi pa Latvijas dzelzceļu notikt nevar, nodeva ziņu Linkaitim, ka LDZ tā laika vadības (vispirms jau E.Bēziņa personā), kura tiek uzskatīta par uzticamiem un konstruktīviem biznesa partneriem, nepamatotas atlaišanas gadījumā kravu plūsma caur Latvijas teritoriju samazināsies.
Spriežot pēc tālākajiem notikumiem, Linkaitis šo brīdinājumu ignorēja un par paša LDZ naudu "izpirka" E.Bērziņu un A.Strakšu no LDZ... un kravu pārvadājumu apjoms sāka krist kā no kalna lejā...
Linkaita un JKP darbību rezultātā LDZ koncernam nodarīto zaudējumu apmērs ir daudzos miljonos eiro mērāms, tāpat kā ar to saistītajai tranzīta nozarei kopumā un tas ir tikai uz šo brīdi...
5., 15:05 Atbildēt
SShadowVoice
Ha-ha-ha!
Labas ziņas labai nedēļas nogalei!
Ko idioti gribēja - to arī dabūja ;)
Ļoti ceru ka drīzumā avio pasažierus uz Latviju varēs nogādāt tikai ar izpletņiem ;)
5., 18:59 Atbildēt
aantons
Kad būs visi savienojumi sarauti ar Krieviju ,Latvijai sāksies zelta laiki !
5., 19:32 Atbildēt
UUhhh
Nu tad jau šodien būtu jābūt sudraba laikiem...:)
5., 21:24 Atbildēt
ĻĻoti interesanti
liekās dzelzceļam uzteikts aiziešana no darba pagaidām 1000 Latvijas budžeta papildinātājiem,tas noteikti tikai sākums.Cerams sorosjata likvidēs visu cik vēl pelnošo,dzīvos uz gejropas kapustu un pirks ražoto tikai tur.Spilgti tas redzams ukrijā,te sabrukums iet 30 gadus,ukrijā izdevās piecos.Ko tur sargās gaišniks grigulis,ja viss pa nullēm?!
5., 21:52 Atbildēt
AABC
Tā tās ''sliedes'' pazūd ...
Kā man tīk apzīmējums ''iestāde'' ''Pasažieru Vilciens''! Valžu locekļi savtīgi vai iekšpolitiski mantkārīgi likvidē A/S ''Latvijas Dzelzsceļs'' ...
Vēl tik nesen bija sliedes virzienā uz Ērgļiem ...
6., 7:10 Atbildēt
MMinistra kungs
Kad sliedes noņems, var sanākt labu labais velloceliņš!
6., 7:39 Atbildēt
VValdis
Putina pirksts --nevienu kravu caur mūsu ostām darbojas.Tāds ir rezultāts.Viss

cits irtukša muldēšana un zākāšanās.
8., 10:26 Atbildēt
AAleksandrs
Stratēģiski svarīgā virzienā sliedes ir jānovāc,lai neviens neiebrūk caur Zilupi.
10., 17:52 Atbildēt