Komentāri: Uz sliedēm būs labi vilcieni, pie sliedēm – laba dzīve

04.06.2021. Arnis Kluinis
 
SSoros
Viss ,kas tiek darīts pastalinu uznīcināšana ir labi daŗits !
4.jūnijs, 11:24 Atbildēt
ppo špalam bļa po špalam
Draugi, ir slikti! Ir tik slikti, ka nāk vēmiens. Tomēr esmu optimists, tādēļ darīšu visu, lai būtu vēl sliktāk. To nu es jums apsolu! Jūsu Krišjānis K.
4.jūnijs, 11:59 Atbildēt
DDomātājs
Nebūs, kas brauc ar tiem vilcieniem, kad sāks kovidticīgie apmirt.
4.jūnijs, 12:14 Atbildēt
KKKK
Ja būs vilciens kā attēlā redzamais, tad jau tagad redzams ka steidzamas evakuācijas gadījumā uz vienām durvīm virzīsies divas cilvēku plūsmas, kas radīs lieku haosu... Vecajiem vilcieniem durvis ir abos galos nevis vidū, tur šāda problēma nerodas.
4.jūnijs, 12:35 Atbildēt
SSidlu
Autobusos tagad problēmas ar ierobežoto pasažieru skaitu tālajos maršrutos, bet vilcieni papildus pa dienas vidu netiek darba dienās laisti, kas rada problēmas aizbraukt, ja līdz tālajam reisam vēl ar vienu vai diviem autobusiem jābrauc un nevar biļeti internetā pirkt. Cilvēki brauc, kad tas viņiem iespējams vai sev labākā laikā, bet plānotāji tikai zīmē abstraktus sarakstus lai tik vilciens un autobuss nedublējas. Maršrutu laikus varēja neaiztikt līdz ierobežojumu atcelšanai. Pie tam vasarā braucēju vienmēr vairāk kā aukstos gadalaikos.
4.jūnijs, 13:09 Atbildēt
BBēdu ieleja
Labklājības ziņā Latvija velkas no pakaļas daudzās jomās diemžēl ,jo par daudz ir šausmīgi izlaupītāji ,kuri vispirms sabāž kabatās un tad kas paliek pāri ,ja vispār paliek ,tad tikai sāk domāt ko uzlabot , visi jau sen brauc ar jauniem vilcieniem ,bet Latvija ar vecām aizvēsturiskām grabažām ,vispār ļoti bēdīgi ,ka Latvijā dzīvo šausmīgi daudz alkatīgo ,jā un kas palika ar OIK ,CIK ILGI PAR to no nodokļu maksātājiem piespiedīs maksāt nekaunīgā ceļā!
4.jūnijs, 14:48 Atbildēt
HHe He
Labākajā gadījumā zagļi un izlaupītāji nodrošinās tautai tādus lopu vagonus, kādos veda uz Sibīriju, sliktākajā gadījumā nebūs nekādu, un arī sliedes noņems un dzelzceļu izputinās, kā to jau izdarīja posmā Gulbene -Vecumi! Šeit pēc definīcijas nekas labs nevar notikt, jo sm@rdeļi un p@rdeļi par to parūpēsies!!! Alleluja!!!
4.jūnijs, 22:20 Atbildēt
eegons
elektricka skaistaja jurmala ir kautkas briesmigs
5.jūnijs, 7:37 Atbildēt
eegonsikam
Nav nekādas vainas - tīrs un nesaplēsts! Pats Tu esi "kautkas briesmigs", laikam trollēns...
5.jūnijs, 8:28 Atbildēt
ZZinošais
Vai novērtētu vai piedāvātais "mugurkauls" ir labākais risinājums nevar aprobežoties tikai ar dažu kritēriju salīdzināšanu. Nepieciešams izvērtēt visu SISTĒMU, kas sevī ietver gan vispusīgu pasažieru vajadzību apzināšanu, gan iespējamo alternatīvu (kas ņemot vērā iespējamos kritērijus būs vairāk kā divas) salīdzināšanu. Atļaušos mazliet ieskicēt kā varētu darboties "vilciena kā mugurkaula" modelis - vilciens kā lielākām masām piemērots ātrāks un "zaļaks" transporta līdzeklis, nogādā pasažierus mezglu punktos un tālāk pasažieri dodas ar citiem sabiedriskā vai individuālā transporta veidiem.
Atgādinu ka savulaik uz to pašu Gulbeni pa dzelzceļu varēja nonākt trijos (!) dažādos veidos !
5.jūnijs, 13:23 Atbildēt
JJumu
Raksts no cikla: - Vasjuki, visuma centrs. Pēc manas saprašanas, lai palaistu elektrovilcienu, to dzelzceļa posmu vispirms nepieciešams elektroficēt. Vai tie vilcieni brauks ar baterejām kā elektromobiļi?
6.jūnijs, 18:29 Atbildēt