Komentāri: Autokravas pārved bez automašīnām

07.06.2021. Arnis Kluinis
 
EEkoloģiskāšizofrēnija
Viss izskatās labi un loģiski... ja vien neuzradīsies kaut kādi "zaļie" margināļi, kuri sāks brēkt par Baltijas jūras pārslogošanu ar kuģiem.
7.jūnijs, 10:54 Atbildēt
nno malas
Starp citu, tieši tā būtu jānotiek kravas satiksmei reālas pandēmijas laikā. Autotransportam nebūtu jāvazājas pāri robežām, bet vienkārši jāpārņem fūres savā teritorijā uz robežas. Bet tā nebija, un tas ir vēl viens pierādījums, ka paši varasvīri šo "sērgu" neņem nopietni.
Savukārt zaļajiem margināļiem vajag pateikt, lai metas sargāt okeānus, kur citi margināļi grib izvietot peldošas saules baterijas :)
7.jūnijs, 11:24 Atbildēt
NNujaaa
Jau sen vajadzēja to darīt. Pēc kāda laika var arī reģionāla līmenī strādāt pēc līdzīgas tehnoloģijas
7.jūnijs, 11:31 Atbildēt
VVienprātis
Pussprāgonis LDZ varbūt arī kādus centus nopelnīs, bet vietējie pārvadātāji pazaudēs daudz kravu. Latvijas ekonomikai kopumā tas nav izdevīgi.
7.jūnijs, 12:37 Atbildēt
AArnis ET
Baltā grāmata “Ceļvedis uz Eiropas vienoto transporta telpu — virzība uz konkurētspējīgu un resursefektīvu transporta sistēmu” (2011.g., 9.lp.): “30 % no tādiem kravu autopārvadājumiem, kuriem pārvadāšanas attālums pārsniedz 300 km, būtu jāpārceļ uz citiem transporta veidiem, piemēram, dzelzceļu vai ūdens transportu līdz 2030. gadam un vairāk nekā 50 % — līdz 2050. gadam, veicinot to ar efektīviem un zaļiem kravu pārvadājumu koridoriem. Šā mērķa sasniegšanai būs jāattīsta arī attiecīga infrastruktūra.”
7.jūnijs, 13:49 Atbildēt
mmuļķiem nē
JKP saimniekošanas rezultātā dzelzceļam beigušās kravas. Grib atņem kravas autopārvadātājiem.
7.jūnijs, 14:00 Atbildēt
PPirktspēja
Tatad Rail Baltica ir fufels. Būvēts otkatiem.
7.jūnijs, 19:46 Atbildēt
PPistspējai
Tev nav loģiska domāšana, padomiet.
7.jūnijs, 20:39 Atbildēt