Komentāri: "Latvijas dzelzceļš" un Ventspils osta tuvojas bezdibeņa malai

Komentē 12

Nesaprotu, kāpēc tāda žēļošanās- ASV karo ar Krieviju, mēs kā amerikāņu kolonija skrienam nopakaļ. Starpība starp mums un ASV ir tāda, ka ASV 90 % no piešķirtās Ukrainai naudas paliek pašu mājās; mēs atdodam prom. Ja amerikāņiem vajag, tad viņi pērk gan naftu, gan gāzi no krieviem; mēs nedrīkstam. Neraudam- karš ir miers, nacisms ir demokrātija , kolonija ir brīvība.

20.februāris Atbildēt

Precizējums - Latvija un Baltija kopumā šajā karā nevis "skrienam nopakaļ", bet aizskrējusi tālu priekšā... mīnu laukā. Gan kā pirmrindnieki pēc IKP karā nodedzinātajos resursos, gan sankciju izpildē un pārpildē, gan atklāti naida kurināšanā, kas audzē problēmas ne tikai ar agresoru, bet arī iekšzemē. Un tā trakākā ir organizētā tautas izmērdēšana.

Bija tāda anekdote, kas jau sāk nelāgi piepildīties. Lavrovs ziņo Putinam, ka Pribalķika gribiot iestāties Krievijā. Putins prasa, vai visa? Jā, visi cilvēki gribot. Putins saka, ka ar pribaldiem tās zemes viņam nevajag... Tad nu apdomājiet, kādu plānu izpilda mūžigā vienotības, nacionālo nodevēju un citu stambulistu koalīcija.

20.februāris Atbildēt
Juris Seikovskis > andris.doveiks

Mūsu oligarhiņi, kuri lielākoties ir no tranzīta, māti pārdos, lai izpatiktu Krievijai,

Tikai tādā gadījumā jārēķinās, ka himna būs jādzied krieviski. Bet tikai Sibīrijas plašumos un tiem, kam paveiksies izdzīvot.

Tie mūs tranzīta oligarhiņi maldīgi cer, ka viņus represijas neskars un pat šamiem izdosies saglabāt savus biznesus!!! Tas ir bērnišķīgs naivums. liliputina rīkļurāvēju skatījumā Pribaltikā, vai runā latviski vai krieviski, visi ir fašisti un šķiroti netiks.

20.februāris Atbildēt
Andris Doveiks > juris.seikovskis

Tu nepamanīji, ka oligarhi visur vienojas? Izskatās, ka tagad ir vienojušies par tautas izmērdēšanu. Par balto cil'veku izmērdēšanu! Un "mūsu" tirgoņu etnosa oligarhi ļoti labi sadzīvo ar citu koloniju tirgoņu etnosa oligarhiem. Jautājums ir tautiņām - vai aktīvi piedalīsiemies kā pašnāvnieki vai centīsimies palikt mala?

20.februāris Atbildēt

"Pa LDz sliedēm pārvadāto kravu apjoms janvārī bijis 1,121 miljons tonnu, kas reizes piecas mazāk, nekā pārskatāmā pagātnē" - pie tik dramatiska kravu samazinājuma vajadzētu sarukt arī izdevumiem visas šīs saimniecības uzturēšanai, īpaši jau pārvaldes izdevumiem. Diez kā ir realitātē?

20.februāris Atbildēt

Pēc Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datiem Latvijā 2022.gadā vidēji darba ņēmēju bija 811 tūkstoši, no tiem 240 tūkstoši bija nodarbināti sabiedriskajā sektorā, kas ir 30% no visiem nodarbinātajiem. Vidēji ES valstīs sabiedriskajā sektorā nodarbināto skaits ir 16%. Kapēc gan neatlaist 50% no Satiksmes ministrijas..

20.februāris Atbildēt

"Iespārdīja" teikums tekstā: "Turklāt iekšējo pārvadājumu tarifiem jābūt LDz klientiem draudzīgiem, lai LDz nezaudētu konkurences cīņā ar autotransportu."

LDz ir visu izdarījis, lai tiktu no vietējām kravām vaļā. Tam pietika ar tranzītu. Pie robežas piekabini lokomotīvi un ostā nokabini nost. Nekādas ķēpas. atšķirībā no vietējām kravām. Kurām vajag vagonus, un parasti tie nav desmiti vienā reizē. Tad tos jāpadod iekraušanai un jāizvelk atkal uz LDz ceļiem. Tad vēl noformēšana, arī tos dažus vagonus jāaizvelk līdz klientam un tur atkal jāpadod un jānovāc. Bet tranzīts, atškirībā no vietējām kravām, nāk sastāviem parasti vienam adresāta. Bez visa augstāk minētā pastāvēja LDz birokrātija, mantota no sovjetu laikiem. Visas vietējās kravas maksimāli centās no mūsu LDz tāpēc distancēties. Aizgāja pie a/m.

Šodien LDz, lai pārvadātu vietējās kravas, pa lielam nav pat tam vagonu!!! Arī kravu īpašniekus šodien "ar mietu" neaizdzīs pie LDz.

Pat šķembas, kuras vislētāk pat 100 km vest pa dzelzceļu, nu jau gadus 15 ved tikai ar a/m!!!!!

20.februāris Atbildēt

Pēc ekonomista Karla Čipolli ekonomikas un socializācijas muļķības teorijas Latviju pārvalda ekonomiski sociāli muļķi , kas dara citiem labu, pašiem no tā negūstot nekādu labumu vai pat kaitējot sev. Šie muļķi , jeb jau idioti agrāk skandēja izdursim sev kaut aci, bet lai krievam abas, nu dau idiotija un debilitāte progresējusi tik tālu , ka gatavi sev abas acis izdurt, lai krievam pamēģinātu kaut vienu. Pie tam pēc Čipolli muļķības teorijas, muļķībai nav nekāda sakara ar izglītību, statusu,vecumu utt pirmais muļķības lukums skan- muļķu ir daudz vairāk kā jūs pat vatat iedomāties.Tie ir visur.Bet Latvijas valsts iztirgotāju barzai jau pat grūti nošķirt , kad tā ir viņu atklāta muļķība un kad tīša ļaunprātīga un noziedzīga rīcība!

20.februāris Atbildēt

Ierēdņi un politiķi kaut ko murgo par tranzītu no valstīm , kas ir aiz Krievijas.

20.februāris Atbildēt

Braucot Daugavpils virzienā ar vilcienu 17. februārī redzēju 4 vilvienu sastāvus - ap 200 vagoniem ar labību. stāvam. Vai tad tad nevarr to visu nogādāt uz Afriku vai citām iezemiešu valstīm kam to vajag, ja mūsu lauksaimniekiem tas sagādā zaudējumus?

20.februāris Atbildēt

Nav jau tā ka dzelzceļš un osta tuvojas bezdibeņa malai. Drīzāk bezdibeņa mala tuvojas dzelzceļam un ostai.

21.februāris Atbildēt

Būsim godīgi - bezdibeņa malai tuvojas visa Latvijas republika. Siles veprēni to lieliski saprot, tādēļ šobrīd tiek smelts ko vien var sasmelt, jo drīz vairs nebūs ko smelt.

21.februāris Atbildēt