Trešdiena, 24.aprīlis

redeem Nameda, Ritvaldis, Visvaldis

arrow_right_alt Izklaide \ Mūzika

Noklausies! "Twenty One Pilots" briest jaunam albumam

© Publicitātes foto

Prestižās “Grammy” balvas ieguvēji, grupa “Twenty One Pilots” izziņojusi jaunu albumu “Scaled And Icy”, kas tiks izdots 21.maijā, ierakstu kompānijas "Fueled By Ramen" paspārnē.

Līdz ar jaunā albuma izziņošanu grupa ir publiskojusi pirmo dziesmu no tā - "Shy Away". Tai publicēta arī itin dzīvespriecīga video versija, kuras režiju veicis Miles & AJ. Šis būs amerikāņu dueta pirmais albums pēdējo trīs gadu laikā.

Albums tika radīts pagājušajā gadā, kad pasaule atradās vīrusa izraisītās pandēmijas izolācijā. Lielāko daļu albuma sarakstījis un producējis dueta vokālists Tailers Džozefs (Tyler Joseph), savukārt bundzinieks Džošs Dans (Josh Dun) bungu partijas ierakstījis no otras valsts malas. Albums tapis abiem dalībniekiem pārsvarā strādājot virtuāli, un, kā vairumam mūziķu šajā laikā, piedzīvojot tādas emocijas kā šaubas, garlaicību, vientulību un satraukumu par nākotni. Nācies aizmirst ierasto studijas klātienes pieredzi un radīt albumu jaunos apstākļos, meklējot labākos un drosmīgākos risinājumus.

Papildus albuma un jaunās dziesmas jaunumiem, apvienība ir ieplānojuši savu pirmo tiešsaistes priekšnesumu "Twenty One Pilots - Livestream Experience", ko varēs vērot 21. maija naktī. Tajā būs dzirdamas jau iepriekš izdotās un fanu jau iecienītās dziesmas, kā arī jaunākie gabali no gaidāmā albuma “Scaled And Icy”. Jāatgādina, ka pērn “Twenty One Pilots” pārsteidza fanus ar diviem singliem “Level Of Concern” un “Christmas Saves The Year”, no kurām pirmā nokļuva “Billboard Hot 100" topā, kā arī deva grupai uzvaru Amerikas mūzikas balvu pasniegšanas ceremonijā "Favorite Artist - Alternative Rock" kategorijā. Dziesmas video ieguva Ginesa pasaules rekordu grāmatā kā pats garākais kādas dziesmas video: režisori Džeisons Nikels (Jason Nickel) un Džeisons Zada (Jason Zada) bija radījuši šedevru ar vairāk kā 162 000 fanu iesūtītājiem video fragmentiem, un, izmantojot “Imposium” platformu ik pa trīs minūtēm tika radīts jauns video, kas tika rādīts tiešsaistē “YouTube” platformā veselu 177 (!) dienu garumā.