Komentāri: Slikto megaprojektu vidū "Rail Baltica" ir labākā

19.06.2020. Imants Vīksne
 
dde Soto
o jaa... kremlim Rail Baltica kaa kauls riiklee... [ smiin ]
19.jūnijs 2020, 8:20 Atbildēt
ddesu Oto
o jaa ... kaulam kaa zinaams divi gali, otru neshpetnie vanjiki iebaazushi de Soto peecpusee [ smiin ]
19.jūnijs 2020, 8:39 Atbildēt
mmoins
atkal par pēcpusēm, slimiķīši aprobežotie...
19.jūnijs 2020, 9:21 Atbildēt
LLoti labs projekts
Savienot Eiropas valstis
19.jūnijs 2020, 8:25 Atbildēt
PPensis
Tiešām, kas vainas projektam, tikai izpildījums klibo. Katrs pietuvinātais grib dabūt lielāku pīrāga gabalu sākot jau ar izcilo speciālisti visās jomās Rubesu......
19.jūnijs 2020, 9:12 Atbildēt
RRammstein
Ļoti ceru, ka vēl pagūšu izbraukt ar šito brīnumu! Laika gan patiešām nav daudz.
19.jūnijs 2020, 9:05 Atbildēt
DDzintra
Kas vispār notiek ar cilvēku prātiņiem.Vakar braucu 23,trolejbusā-maskas bija uzlikuši tikai pāris cilvēku.Ja obligāti,tad arī noteikumi jāpilda.Kur skatās attiecīgās iestādes.Atjaunoja senioriem brīvbiļetes,tagad jau no paša rīta dodas izklaides braucienos-par noteikumiem protams aizmirsuši.
19.jūnijs 2020, 9:37 Atbildēt
AABC
Lai izveidotu šo ''megabrīnumu'', visticamāk, vajadzētu masveidā ievest daudz Black Live Matter ... ar vietējiem ''indiāņiem'' nepietiks.
Nu ko? Vislabākais ''projekts'' no sliktākajiem ''projektiem''!
19.jūnijs 2020, 11:18 Atbildēt
aabsurds absurda galā
Šis projekts nekad neatmaksāsies, kurš brauks ar to vilcienu, varbūt tranzītniekiem no lidostas izdevīgi, tas viss. Normāls cilvēks uz Varšavu lidos, vai ekskursanti uz Lietuvu Igauniju, brauks ar mašinu, lai var kautko nopirkt un pāēst ceļmalas krogos. Ģimenēm noteikti izdevīgāk ar mašinu. Ne mums biznesmeņi, kas ceļo no Rīgas uz Tallinu vai Varšavu, un ja ir, tad lidot ir ātrāk un lētāk. Vajadzēs tikai uzturēt tās sliedes, atkal slauks tautu, cels nodokļus. Tas projekts ir izdevīgs tikai pāris cilvēkiem, kas kā parasti, atraus sev kumosu un atlikušo ieguldīs projektā, vai naudu izterēs un kredītu vajadzēs tautai atmaksāt vēl divās pāaudzēs. Neapdomāts naudas izkāšanas ,veids eiropiešiem jāmaksā nodokļi, lai mūsu bāleliņi varētu šikot.
19.jūnijs 2020, 11:50 Atbildēt
ZZinošais
Žurnālisti jau nu varēja kritiskāk vērtēt argumentus un īpaši personas kas tos izsaka. Vai patiesām nav neviena kas nebūtu apreibis no solītajiem miljardiem !
nav jābūt nekādam dižam speciālistam lai jau šobrīd saprastu, ka lielākā izdevumu un tā pieauguma daļa tiks "aprakta" Rīgas savienojumā ar lidostu !
Kā var nekritiski skatīties uz 8 miljoniem pašažieru gadā, ja šobrīd ieskaitot tranzītniekus caur Rīgu izlido tikai ap pieciem, bet šogad nebūs pat tie !
19.jūnijs 2020, 14:57 Atbildēt
PPirktspēja
Nav sliktuma bez labuma. Ar labumiem ir sliktums. Tautu dēvē par kreiso.
19.jūnijs 2020, 22:55 Atbildēt
AAnna
Kravas varbūt pārvadās,bet pasažieru jau nu gan nebūs tik daudz,lai kaut vienu vagonu piepildītu.
20.jūnijs 2020, 10:27 Atbildēt
ggotiņai anniņai
no kurienas tad tu to zini?
20.jūnijs 2020, 18:53 Atbildēt
ČČiekurs
Latvija tādu projektu nespēj uzturēt un arī ekonomiski nav pavelkams. Latvijā jāļauj iebraukt strādniekiem vai bagātniekiem vismaz 1 miljons cilvēku. Savādāk nebūs, kas tās tautas dziesmas dziedās, kas tās lepnās koncertzāles apmeklēs lieliem maksliniekiem vajadzēs braukt uz ārzemēm un uzbagot spēlejot un dziedot uz ielas.........
21.jūnijs 2020, 10:28 Atbildēt
JJūlis
Rail Baltic pasažieru būs maz, vīrusu dēļ. Koronvīruss nav vienīgais un pēdējais, kas mūs mulsina. Tagad, kad ir atrastas metodes vīrusu noteikšanai, nākotnē tiks atrasti vēl citi bīstami vīrusi, kuru dēļ būs jāievēro karantīna.
21.jūnijs 2020, 12:19 Atbildēt
UUldis
Sasmīnēju par tām papildus darba vietām. A kas tad strādās? Mums demogrāfija ir tāda kāda ir - katrs ceturtais bērniņš nogalināts un no izdzīvojušajiem liela daļa atsakās dzīvot zociālisma paradīzē un aizbrauc strādāt citur. Nu redzēs, varbūt poļus var pievilināt, viņiem tur jau šauri paliek. Bet visdrīzāk ievedīs ukraiņus, kā tas jau tagad notiek būvniecībā.
26.jūnijs 2020, 11:29 Atbildēt