Komentāri: Premjera Krišjāņa Kariņa jaunā ekonomiskā doktrīna: tranzīts ir kaitīgs Latvijas ekonomikai

AAnekdote
Un ne jau tikai maizes ceptuve! Gan ja, ka kādam bija izdevīga arī ADUGS krīze. Var minēt kam!
7.aprīlis, 8:55 Atbildēt
SSeniors
Kabanov ! Cik miljoni aizripoja garam , TAVAM macinam ? Ostam = jabut VALSTS parvalde , ne privatas kabatas pildisanai !!! Pedeja laika , loti daudz naudas siziet garam , Valsts kasei tamdel , kad privatie zagli , nekaunas un nebaidas , apzagt Latviju un Latvijas TAUTU !
7.aprīlis, 14:05 Atbildēt
AAha
Visiem uzņēmumiem pēc Padomju savienības sadalīšanās bija jābūt valsts īpašumā!
7.aprīlis, 16:09 Atbildēt
EEmma
Vai vēlaties atrast meiteni uz vienu nakti? Laipni lūdzam - is.gd/girlhub
7.aprīlis, 14:57 Atbildēt
EEmmai
Vai vēlies puiku uz nakti? Laipni lūgta krievzemē
9.aprīlis, 16:14 Atbildēt
FFilips
Vispār jau prātam neaptverami, tranzīts, pateicoties Latvijas ģeogrāfiskajam stāvoklim, ņemot vērā iepriekšējo valdību, jo sevišķi tā otra, vai drīzāk pirmā žīdeļa Godmaņa sasniegumus rūpniecības iznīcināšanas jomā, viduvējos, ne ar ko neievērojamos dabas apstākļus vai necilo arhitektūru, kā rezultātā tūrisma nozare ir tikai tāds alko un sex tūrisms, latviešu tautas neiedomājamo slinkumu un stulbumu, bija vienīgais ar ko te vispār varēja nodarboties ilgtermiņā, neradot paliekošu kaitējumu dabai [mežizstrāde]. A jūsu NATO gubernators ar ASV pasi kabatā, paziņo, ka tās redziet kaitē valsts ekonomikas attīstībai....
Vnk psc kaut kāds...
7.aprīlis, 9:22 Atbildēt
hha ha
nūū ,sextūrisma latvijā nav vairs 20 gadus.
7.aprīlis, 12:20 Atbildēt
kkorekcija
Tu, protams, runā par tūrismu uz Krieviju, vaņka.
7.aprīlis, 17:25 Atbildēt
RRolands
Lielām m aukām mazām m aukām, jācīnās ar aukām!
7.aprīlis, 13:13 Atbildēt
vvisdemokratiskaka demokratija
Kludains slavenas filmas,,Liktendzirnas,, scenarijs ! latvija nebus banku un tranzita zeme.ta nolema ,,strategiskie partneri,, asv !
7.aprīlis, 14:52 Atbildēt
YYes
Šoreiz Kariņam ir taisnība. Visas tās Tautas frontes komuņaku un Godmaņa fanatastiskās idejas, ka latvietim vairs nebūs jāstrādā, pārtiksim no tā, ka tapsim bagāti, pārvēršot Latviju par tiltu no Austrumiem uz Rietumiem, tūrisma Meku un banku paradīzi, - tās visas idejas ir izrādījušās pilnīgs blefs. Jo nerēķinājās ar to, kam blakus mēs dzīvojam.
7.aprīlis, 9:43 Atbildēt
EEkarijs
Yes un Filifs,Karins ka premjers ir totala nulle,un viss impotentais minisru kabinets,un Godmanis neko nav likvidejis,realie neta dirseji ,
7.aprīlis, 11:12 Atbildēt
aatbilde
CUKURFABRIKAS BIJA KAITĪGAS EKONOMIKAI - NOLIKVIDĒJA, zvejniecība bija kaitīga - nolikvidēja, Liepājas metalugs bija kaitīgs - nolikvidēja, sīkie lauksaimnieki bija kaitīgi - nolikvidēja, Latvenergo bija kaitīgs, gribēja likvidēt - neizdevās - tauta noprotestēja, toties OIK-1 UN DRĪZ BŪS OIK-2 TIE GAN DOD PEĻŅU EKONOMIKAI UN AZARTSPĒLES IN MAUKU MĀJAS... GUDRS TAS kARIŅŠ KĀ JAU DUBULTPILSONIS - VIENA LIELDIENU OLA UZ VIENU KRĒSLU, OTRA GUĻ UZ OTRU KRĒSLU...
7.aprīlis, 14:53 Atbildēt
ļļambesmēsli
Tranzīta nozari izzaga un nolikvidēja kāds cits visiem zināms personāžs. Tas, pie kura 2000-2003.g. brauca visaugstākās Transņeftj un Transņeftjeprodukt amatpersonas ar dāsniem piedāvājumiem noslēgt ar Latviju abpusēji izdevīgus līgumus uz mūžu. Atteikumu viņi saņēma tāpēc, ka varas partiju turētājam toreiz visa tranzīta nauda tecēja kabatā. Kas viņam bija daļas par valsti un tās pilsoņiem!
7.aprīlis, 11:42 Atbildēt
ssima
tāpēc, ka VALSTIJ jau toreiz nevajadzēja tranzītu....atdeva par velti, lai veidojas turīgais slānis....
7.aprīlis, 16:06 Atbildēt
ņņet
Tie ir murgi pilnīgāķie. Vajag paskatīties kaut vai ostu stividoru apgrozījumu un tīro peļņu, lai saprastu, ka tie ir murgi
7.aprīlis, 12:02 Atbildēt
OOpaps
Neatkarīgi no tā, kam blakus dzīvojam, vienmēr un visos laikos vajag paļauties tikai uz sevi. Iznīcinot ražošanu un iedomājoties, ka te būs otra Šveice, mēs arī nonācām līdz vispārējai nabadzībai. Pilnīgi piekrītu, ka tranzīts ir labi, kad tas ir, bet tas nevar būt ekonomikas pamats.
7.aprīlis, 12:05 Atbildēt
RRolands
Pareizi,tāpēc nost ar tranzītu, ka nav, nav kazai piena, pacel ļipu un lej atpakaļ!
7.aprīlis, 13:15 Atbildēt
mmierins
dzivojam blakus asv vestniecibai un nato okupantu karabazem.
7.aprīlis, 14:53 Atbildēt
dde Soto
komiski skatiities, kaa nra un kremlja trolli puush vienaa tauree [ smiin ]
7.aprīlis, 10:37 Atbildēt
IIgla
Traki ir dzīvot ar neizārstētām galvas traumām....
7.aprīlis, 10:52 Atbildēt
ttrollis
Tu zini ,kremļa troļļiem ir taisnība,kariņš Latviju ir noracis neatgriezeniski.
7.aprīlis, 17:45 Atbildēt
CCik viņš gudris
Nu vai nav gudris tas asv pilsonis ! Latvijai kaitigas ir ne tikai bankas , tranzīts ,ostas , krievijas smirdīgā gāze , elektroenerģija , zvejas kuģi ,cukurfabrikas ,meži ,lauki , reņģēdaji ,latvāņi un tamlidzigas salašņas , latvijai ir kaitīgs viss !
7.aprīlis, 10:46 Atbildēt
LLoti gudirs asv pilsonis
Krievu smirdiga gaze ir rindas kartiba. Atvedis ragausis smarzhigo asv gazi un Latvija bus spiesta purkt pa dargo. Karins uztaisija oik1 , tagad uztaisis oik2. Ziniet, ka merkakis ar granatu ir mazak bistams Latvijai ka asv pirsonis karins. Vins ir tautas ienaidnieks, noziedznieks. Gan attieciba uz pandemiju, gan attieciba uz biznesu, kaeins pienem pretvalstiskus lemumus , balstoties uz asv pavelem. Vislielaka nelaime Latvijai ir srulbi gasterbaiteri. kads viens ir , tads otrs izskatas.
7.aprīlis, 11:35 Atbildēt
AArdievas rozā sapņiem
Tieši tā izskatās ! Bet kad atver muti visas šaubas izgaist , patiešām srulbs !
7.aprīlis, 11:57 Atbildēt
mmajsaimniece Anna
Valsti ir tik daudz visadu droshibas strukturu, tik daudz kontrolieru, analitiku, menedzeru, knabi, saabi, utt. Vai tiesham neviens neredz, ko karins dara Latvija. Vai pec pandemijas karinam atsevishka konta uzradisies obligatais maksajums par covidshova veikshanu. Izskatas un izklausas, ka karinam no vakcinu andelesanas par valsts naudu kada konta krajas otkats. tapec ta policijas patvala dota, sodi par to ka elpo, utt. Salieciet puzli kopa.
7.aprīlis, 11:40 Atbildēt
VVecsčekists
Anna, mēs no pirmās dienas redzējām, ka Gorbačovs ved valsti uz sabrukumu un visādi iebildām un pret darbojāmies, bet iespaidot nevarējām neko. Bet Tu te sābiem un knābiem pārmetumus runā... .
"Struktūras" ir izpildītāji, viņu iespējas ir ļoti mazas. Ja tauta gan ir iebiedēta no čekas u.c. ... tad ne jau partijas vadoņi, kuri paši dod pavēles.
7.aprīlis, 12:36 Atbildēt
mmajsaimniece Anna
Paldies! Nomierinajat. Ir sapigi skatities un klausities to, kas notiek ar Latviju. Kaut ari no talienes.
7.aprīlis, 13:02 Atbildēt
SSuverenitate
ar asv koloniju latviju notiek tiesi tas ,kas ar kolonijam notiek visa pasaule !
7.aprīlis, 14:56 Atbildēt
JJumu
Šeit jau salasa bonusus nākamajām vēlēšanām. Tranzīts ir okupācijas pēdējā palieka un tas pēc iespējas ātrāk ir jālikvidē. Jāklapē ciet ātrāk ostas, jāizjauc dzelzceļš utt., šinī nozarē strādājošos visus bezdarbniekos! Interesanti, cik viņš vēlēšanās atradīs domubiedru? Vai viss pie vienas vietas. Vēlējiet ko gribat, bet vara būs vienalga mūsu!
7.aprīlis, 10:49 Atbildēt
OOga
Izvēle ir starp:
1. Būt par tiltu starp Austrumiem un Rietumiem; vai
2. Būt par Eiropas nomali...
7.aprīlis, 10:51 Atbildēt
zzemene
Pareizi teikts!
7.aprīlis, 12:05 Atbildēt
DDostojevskis
Oga, ir trešais variants - būt par "pa-tilti" ... .
7.aprīlis, 12:37 Atbildēt
OOpaps
Vispār valstij nav izdevīgi, ka visi iepērkas RIMI, Maximā utt, jo tur valsts iedzīvotāji atstāj savu naudiņu, kura peļņā iet prom no Latvijas valsts. Vispār kapitālismā jebkurā uzņēmumā pelna uzņēmuma īpašnieks, darbinieki tikai kā darbinieki saņem ( neatkarīgi vai tas ir dzelzceļš, osta, veikals, kaut kāda ražotne utt) un valsts ne vienā gadījumā neko nepelna.
7.aprīlis, 12:45 Atbildēt
IInta
Labi, ja ne tikai... par kādu impēriski noskaņotu interešu problēmvietu, t.i.: kā ģeopolitisku teritoriju.
7.aprīlis, 13:36 Atbildēt
SSuverenitate
tad jaizved nato okupacijas karaspeks no Latvijas un jaizstajas no nato militara bloka.
7.aprīlis, 14:58 Atbildēt
uutopists
.....šāds apgalvojums nu jau ir nonsens. Tas ,ka kaut kādu apstākļu dēļ ir ekonomiskais kritums šajā nozarē OK, bet... ka tas ir visu nelaimju cēlonis....tagad nu gan jājautā cik ilgi vēl ļaus šim te diletantiskajam premjeram ar šo valdību darbosies...totālais vājprāts
7.aprīlis, 10:51 Atbildēt
hhūtem
Tranzīta nozari izzaga un nolikvidēja kāds cits visiem zināms personāžs. Tas, pie kura 2000-2003.g. brauca visaugstākās Transņeftj un Transņeftjeprodukt amatpersonas ar dāsniem piedāvājumiem noslēgt ar Latviju abpusēji izdevīgus līgumus uz mūžu. Atteikumu viņi saņēma tāpēc, ka varas partiju turētājam toreiz visa tranzīta nauda tecēja kabatā. Kas viņam bija daļas par valsti un tās pilsoņiem!
7.aprīlis, 11:41 Atbildēt
kkaralis ir pliks un dumsh
Karinam vajadzetu noorganizet IQ testu. Jo vins neizklausas pec pilna rubla. Jus saprotat, ka valsti vada gara vajsh cilveks. Es neuzbruku gara vajajiem. Bet runa par to, ka valsti vada gara vajsh cilveks, ved valsti uz iznicibu. Mums vairs neka nav. Beigsies eiropas drukata nauda un viss. Tukshums, bankrots. Karins aizlaidisies uz ameriku. Unlatvieshi suukaa ledu.
7.aprīlis, 11:44 Atbildēt
rreal life
karinu un levitu amatos latvija iecela asv vestnieciba.
7.aprīlis, 14:59 Atbildēt
ēērce
Kariņam taisnība, tranzīts piesārņo Latvijas vidi un padara mūs atkarīgus no nacistiskās Krievijas.
7.aprīlis, 15:54 Atbildēt
HHa ha
Tevi steidzami jāsapotē, lai nepārnēsā dauna slimību.
7.aprīlis, 17:20 Atbildēt
nnu nu
Neklapē 1 Tad slēdzam Suecas kanālu , slēdzam Panamas kanālu ,tie ir klasiskie tranzīta ceļi !Un ko Latvijā darīsim ar tām ap simts miljoniem tonnu kravu gadā ko gar Daugavpili ved pārsvara poļu un leišu fūres no ES uz Krieviju ,caur Latviju ! Un ko darīt ar visas Eiropas un Turcijas fūrēm kuras no Bauskas uz Ainažiem un atpakaļvirzienā gadā pārvadā ap 30 miljoniem tonnu tranzītkravu ?
7.aprīlis, 11:07 Atbildēt
LLoģika
Nu ja Kariņš kļūtu par premjeru Ēģiptē, tad droši vien kā pirmo darbu paveiktu Suecas kanāla aizbēršanu!!! Nav ko kuģiem braukāt šurpu turpu pa Tutanhamona zemi
7.aprīlis, 11:22 Atbildēt
nnu nu
Un vel kāds sīkumiņš. Ko darīsim ar katra gada rekordsmagajiem kravas vilcienu sastāviem kurus , parasti naktīs , caur Latviju velk no Pēterburgas uz Kaļiņingradu ?
7.aprīlis, 11:13 Atbildēt
SSmiekls
Ak, šausmas, un šitāds muļķis vada valsti
7.aprīlis, 11:20 Atbildēt
nnu nu
Un vel jau Rīgas lidosta kurā tikai pandēmijas gadā ielikti 250 miljoni saglabāšanai ? Tipiski tranzītcentra un biznesa stāsti ! Tur bez vairākiem miljoniem tranzītpasažieru gadā , visai augstu vilni sit arī kravu pārvadāšanas ar lidmašīnām bizness !
7.aprīlis, 11:23 Atbildēt
āārprāts
Un šis cilvēks vada valsti? Vienotības balsotāji, - nav tā kā kauns par savu izvēli? šai partijai bija jāpazūd vēl Jaunā Laika statusā.... Pārējie gan pozīcijā nav daudz labāki.
7.aprīlis, 11:28 Atbildēt
hhūtessekas
Tranzīta nozari izzaga un nolikvidēja kāds cits visiem zināms personāžs. Tas, pie kura 2000-2003.g. brauca visaugstākās Transņeftj un Transņeftjeprodukt amatpersonas ar dāsniem piedāvājumiem noslēgt ar Latviju abpusēji izdevīgus līgumus uz mūžu. Atteikumu viņi saņēma tāpēc, ka varas partiju turētājam toreiz visa tranzīta nauda tecēja kabatā. Kas viņam bija daļas par valsti un tās pilsoņiem!
7.aprīlis, 11:40 Atbildēt
MMeliem īsas kājas
Kātad ,kātad ! Vainīga hūte ! Man gan liekas ka tās ir rusofobijas , nepārtrauktas riešanas uz Krieviju un Bkrieviju , jaukšanās suverenu valstu iekšējās lietās , naida ,melu propogandas ,dubultstandartu ,dubultmorāles sekas . Nekāds personāžs neko likvidēt vai nelikvidēt nevarēja , viņs varēja rīkoties tikai valstī pastāvošo likumu ietvaros , Latvijā likumus pieņem Saima un valdība , zināmais personāžs nekad nav bijis ne saimā ne valdībā .
7.aprīlis, 11:50 Atbildēt
FFilips
vispār jau to tranzīta nozari nacionāli [nacistiski] noskaņotās varas partijas centās iznīcināt kopš 1990.gada, pat nezinu kāpēc, vnk aprobežotība, norādījumi no asv vēstniecības, nacionālais idiotisms, vai kas? Lembergs, cik varēja, centās saglabāt. 2002/2003 gada ziemā, kad es strādāju VN, tas ir redzēju tos procesus savām acīm, kad Jaunā laika valdība ar Repši priekšgalā [Kariņam stāvot blakus] kārtējo reizi uzdirsa Krievijai piemēram naftas trubu Polocka-Ventspils aiztaisīja ciet pavisam. Lembergs toreiz centās panākt apjomu palielināšanu, trīs reizes brauca uz Maskavu, bet dēļ mūsu "gudrās" valdības "neparasti tālredzīgās" ārpolitikas, no Lukoila direktoru padomes neviens pat ar viņu runāt nepiekrita.
Tālāk vēl sliktāk, no Baltkrievijas kravām atsakāmies, rezultātā tās iet caur Krieviju, un baltkrievi maksā krieviem, pēc īpašā draudzīgā tarifa 1,5 ļardus $ mēnesī. Latvijai maksātu 2-2,5. bet nē tas, jau bremzē ekonomikas attīstību, mums nevajag neko pelnīt, labāk aizņemsimies...
7.aprīlis, 12:02 Atbildēt
JJanka
Par finanšu sistēmu un finanšu pakalalpojumu sniegšanu. Vieta nekad tukša nepaliek, tirgus tika pārdalīts un šobrīd mūsu klientus ir paņēmusi Kipra un Šveice, tā kā viss rullē tikai bez mūsu līdzdalības un bez graša kabatā.
7.aprīlis, 11:58 Atbildēt
nnu nu
Un no Lāču ledus valsts kļuva stāvus bagāta....
7.aprīlis, 12:03 Atbildēt
MMamuts
Tas var nepatikt, bet viņam ir taisnība. Re kā tagad pat s**ūda baltkrievu "batjka" čakarē lietuviešus. Kad savulaik Godmanis pateica ka par naftas tranzītu mēs apmaksu paņemsim "nolejot no naftas trubas", Lembītim sile uzreiz bija tukša. Ukraiņus čakarē lidz pat karam par gāzes tranzītu
7.aprīlis, 12:11 Atbildēt
rrupais
Tā ir, ja ekonomiku un biznesu pakārto politikai! Leiši laikam balsoja par Tihanovsku un apvainojās, ka neievēlēja un tāpēc samaisīja mēslus tā, lai arī tranzīta nav..
7.aprīlis, 16:13 Atbildēt
AAhā
Paldies! Ļoti uzskatāmi!
7.aprīlis, 12:12 Atbildēt
kklients
Levit&Kariņ zagļu banda jāutilizē ar steigu, citādi Latvijai ir beigas! Nebūs pat ES pažobele!
7.aprīlis, 12:20 Atbildēt
FFilips
Par vēlu, beigas jau ir klāt. Jāpaskatās sludinājumi par NĪ pārdošanu kaut kur citur...
7.aprīlis, 12:33 Atbildēt
XXxx
Tā izskatās ka Karinam smadzeņu vieta vecas pelejusas paļāvās tik galva ir.
7.aprīlis, 12:33 Atbildēt