Komentāri: Autobusu pārvadājumus sadala Šķēle, Šlesers, Savickis un Brandavs

05.05.2021. Arnis Kluinis
 
zzuze
skaidrs, ka pēc likuma, ko paši kādreiz pieņēma pēc tiem likumiem ar darbojas
5.maijs, 8:53 Atbildēt
AAuns
Manuprāt rakstā nav īsti precīza info par pārvadātājiem pa reģioniem , kā arī nekas slikts nav manīts vismaz pagaidām, jo pakalpojumu kvalitāte nav pasliktinājusies
5.maijs, 9:04 Atbildēt
kkā tad
Juris
Izsaku līdzjūtību nākamajiem "Sabiedriskā autobusa" klientiem. Baušķenieki laimīgi, ka tika no tā vaļā.
Šodien, 8:05
5.maijs, 9:08 Atbildēt
EESMAIJA
kAS JUMS VISIEM, KAS TE TĒLO GUDROS NEĻĀVA PIETEIKTIES TIK TREKNAM KUMOSAM, KĀ TE VIENS OTRS IZSAKĀS. . pRĀTIŅŠ TRŪKA, VAI KĀ< BET APRIET TOS, KAS DARA JĀ, KĀ NU IR TĀ IR - TUR PRĀTA NEVAJAG.
5.maijs, 23:35 Atbildēt
oopis no laukiem
Tur jau tā nelaime,ka šos pasažieru pārvadājumus un daudz ko citu bija valdībai jāorganizē radot valsts un pašvaldību bezpeļņas uzņēmumus,kas par valsts cenām šos pakalpojumus nodrošinātu. Ko tas nozīmē? No savas personīgās pieredzes atbildu - tas nozīmē to,ka ,ja,piemēram konsultācija pie valsts dermatologa maksā 4 eiro,tad pie privātā tas maksā 10 reizes dārgāk - 40 eiro!! Lūk ko tas nozīme,bet,ja kādam tas ir vienalga,tad viņam ir problēmas ar kādu no galvas smadzeņu puslodēm. Privātais bez peļņas nestrādās,bet valsts un pašvaldību uzņēmumam ir jāprot strādāt bezpeļņas režīmā,jo viņu galvenais uzdevums ir veicināt naudas iekšēji apgrozījumu ar pašražotām precēm un pakalpojumiem,tādā veidā budžets papildus ieņēmumus gūst uz naudas iekšējās apgrozības multiplikatora rēķina. Tāda ir valsts un pašvaldību bezpeļņas uzņēmumu sūtība ,jo viņi NAV brīvā tirgus spēlētāji. Liberastu valdības mēģinājumi samiksēt kopā totalitāro koplietošanas sabiedriskā sektora tirgu ar brīvā biznesa tirgus elementiem,noved tikai pie milzīgas korupcijas un valstiskuma zaudēšanas. Koplietošanas sabiedriskais sektors ir totalitārais sektors,tāpēc,ka to uztur par nodokļu maksātāju naudu,bet nodokļus tu nevari pirkt vai nepirkt,jo tos jāpērk obligāti piespiedu kārtā,pretstatā brīvajam biznesa tirgum,kur neviens tev nevar piespiest obligāti pirkt to vai citu preci.Tāpēc ir jāiemācās šīs divas lietas - koplietošanas sabiedriskā sektora tirgu nejaukt kopā ar brīvā biznesa tirgus elementiem,jo tas ir ceļš,kas ved uz anarhiju un haosu.
9.maijs, 9:36 Atbildēt
AAita
Kāda vaina bija?
5.maijs, 9:44 Atbildēt
nnebraukšu vairs nekur
Ome
5.maijs, 9:14 Atbildēt
OOpaps
Vari nebraukt, bet tā pat maksāsi - valsts viņiem trūkstošo samaksās no iekasētajiem (arī taviem) nodokļiem.
5.maijs, 9:23 Atbildēt
īīpaši stulbs
Jā!
5.maijs, 9:34 Atbildēt
HHahaha
Diriģenti un zagļi.
5.maijs, 9:23 Atbildēt
JJumis
Bet kur tad palika Aivars ar savu Reisu un Mercedesiem.
5.maijs, 9:31 Atbildēt
FFidels
Godiņa-Jaunupa kantoris Aivaru mēģināja izslēgt no spēles un iedot Ventspils maršrutus talsiniekiem. Neizdevās vismaz pagaidam.
5.maijs, 12:05 Atbildēt
LLeščinskis
-Šlesers arī savāca Ērgļu dzelzceļa sliedes
5.maijs, 9:32 Atbildēt
īīpaši stulbs
Ko var gribēt no valdības, kur pat ministri ir peredasti!
5.maijs, 9:33 Atbildēt
ffakts
Oligarhu sile, kur var baroties no valsts un pašvaldību dotācijām, nevis nodarboties ar īstu uzņēmējdarbību.
5.maijs, 9:53 Atbildēt
KKristaps Ziemelis
Kad Latvija zaudēs savu neatkarību, tad krieviem/jaunai varai nebūs cita iespēja, kā neitralizēt šo sabiedrības daļu, lai leģitimizētu savu jauno varu..
5.maijs, 9:55 Atbildēt
ŠŠofera sieva
Bēdīgi ir tas, ka neviens neslēdz tos reisus ar zaudējumiem- vīrs strādā par šoferi- braukā pustukši autobusi. Un mēs slēdzam līgumus ar zaudējumiem nākošiem 10 gadiem, lai izputinātu mūsu dzimteni.
5.maijs, 9:56 Atbildēt
vvārnkāja
interesanti domājoša šofera sieva:)
5.maijs, 10:27 Atbildēt
MMārtiņš
Paldies žurnālistam Arnim Kluinim par šo izvērsto skatu par sabiedriskā transporta konkursa rezultātiem.
5.maijs, 10:22 Atbildēt
AAuns
Manuprāt tas ir neprecīzs!!!
5.maijs, 10:28 Atbildēt
FFifa
Kad vienreiz tie Škēles, Šleseri un tamlīdzīgie pierīsies! Un viss viņu bizness balstās uz Latvijas valsts un iedzīvotāju aplaupīšanu un apkrāpšanu. Pretīgie mahinatori!
5.maijs, 10:24 Atbildēt
GGunis
valstī nav īsta saimnieka, tad viss notiek kā 3.pasaules valstī...
5.maijs, 10:27 Atbildēt
SSecinājums bēdīgs
Pat šajā jautājumā NEPROTAM būt ĪSTI saimnieki savā valstī!
5.maijs, 10:25 Atbildēt
MMeta
Nepiekritīšu šinī jautājumā gan!
5.maijs, 10:29 Atbildēt
vvendetta
Ja atceramies padomju laikus,tad toreiz koplietošanas sabiedriskais sektors tika uzturēts no nodokļu maksātāju naudas. Bija bezpeļņas sabiedriskā transporta valsts un pašvaldību uzņēmumi,kuri nodrošināja lētu sabiedrisko transportu.Uzņēmumu vadītāji bija ieceltas un algotas personas un nebija miljonāri,bet tāpat godīgi darīja savu darbu. Ja mēs nopietni runājam par ekoloģiju un sabiedriskā transporta attīstību,tad jāsaprot,ka nākotne piederēs sabiedriskajam pasažieru transportam,bet privāto pasažieru transportu nāksies nopietni ierobežot, tādējādi atslogojot pilsētas no gaisa piesārņojuma. Padomju laikā sabiedriskā pasažieru transporta problēma bija labi sakārtota arī bez miljonāriem,bet,ja šodien to pašu gribam sakārtot ar miljonāriem,tad jāsaprot,ka tas sabiedrībai izmaksās reizes 10 dārgāk,jo nekas ne no kā nerodas arī miljonāri ne no kā nerodas. .
5.maijs, 10:38 Atbildēt
MMeta
Jūsu pieminētā laikā autobusu pārvadājumus dotēja uzņēmuma pelnošā daļa/kravu pārvadājumi/ piemēram, tagad kad sāka dotēt pasažieru pārvadājumus, iespējams tas bija apmēram varbūt kādi 15 gadi, tad lūk visu šo laiku daži mazie perifēriju uzņēmumi neprata saprātīgi izmantot dotāciju naudu un pārvadāja pasažierus ar drausmīgiem un neekonomiskiem autobusiem, tad tagad vismaz tas tiek sakārtots.
5.maijs, 11:02 Atbildēt
vvendetta
Jā, toreiz pastāvēja tāda lieta kā šķērssubsīdijas,kad kādu nerentablāku iekšējo struktūrvienību subsidēja uz rentablākas struktūrvienības rēķina,citiem vārdiem sakot - peļņas iekšējā pārdale starp struktūrvienībām. Šodien tādas iespējas vairs nav ,jo bijušās iekšējās struktūrvienības ir pārveidotas par pastāvīgiem uzņēmumiem ar savu birokrātiju un peļņas interesēm. Spilgts piemērs Latvenergo,kas pārtapa daudzos "neatkarīgos" sīkuzņēmumos,kuru rezultātā gala patērētājiem tarifi smagi pieauga. Latvijas galvenā nelaime ir tā,ka joprojām neesam spējuši novilkt sarkano līniju starp koplietošanas sabiedrisko sektoru,ko finansē no valsts budžeta,no privātā BIZNESA sektora kurš strādā uz maksimālu peļņu. Ir pat vēl ļaunāk,jo koplietošanas sabiedriskais sektors ir pārvērsts par tādu savdabīgu KOPGALDU kur piebaroties privātā biznesa haizivīm!
5.maijs, 12:59 Atbildēt
MMeta
Neredzu starpību kurš dotācijas saņem, ja ir viss labā līmenī noorganizēts, bet žēl tā garā laika , kad tās dotācijas tika nesaimnieciski izlietotas ,manuprāt, protams ne par visiem pārvadātājiem to varētu teikt.
5.maijs, 13:53 Atbildēt
MMartin
Mēs te apd...am Krieviju sakarā ar korupciju, bet tie jau tādi zaļknābji vien ir.
5.maijs, 10:39 Atbildēt
MMarusja
Oi oi oi, mūsējiem līdz viņu līmenim, kā līdz saulei!
5.maijs, 15:39 Atbildēt
LLaura
Vai Latvijas likumdošana beidzot nav jāsakārto tā, lai tādi laupītāji nevarētu izzagt valsti un aplaupīt tautu ????????????????????????
5.maijs, 10:46 Atbildēt
IInterisanti
Kas būs tie kārtotāji, ja nepārtraukti ievēl neliešus + pamuļķos
5.maijs, 11:35 Atbildēt
LLīvmane
Njā, viņiem būtu jāsēž cietumā, bet šie baltmaizi dala.
5.maijs, 10:47 Atbildēt
kkuku
Ir pilnīgi vienalga kurš vinnē un pārvadā pasažierus un ja viņu piedāvājums ir labākais, tad normāliem cilvēkiem ir vienalga, kam pieder autobuss. Ir nožēlojami, ka cilvēkiem ir "iepotēts" tie ir sliktie, bet pārējie ir ir labie. Ar tādu domāšanu mēs esam tur kur mēs esam - dziļā grāvī.
5.maijs, 10:56 Atbildēt
MManuprāt
Pašlaik viss tiek sakārtots
5.maijs, 11:03 Atbildēt
mmurkšķis
Jā,valsts budžeta nauda tiek "sakārtota" pa privāto oligarhu kabatām.
6.maijs, 16:33 Atbildēt
JJuris
"Manuprāt" piemirsa vārdu sakārtots ielikt pēdiņās!
5.maijs, 18:39 Atbildēt
nnju
Vismaz Alūksne un Balvi Nordeka neko nepārvadā !!!!!! Tabula manuprāt nav pareiza
5.maijs, 11:09 Atbildēt
ddivaini
Tani vietaa,lai vinji sedetu cietumaa,ar maksimalo sodameru,vinji tiek "doteti" un reklameti?
5.maijs, 11:14 Atbildēt