Komentāri: Latvieši vairs nemāk vadīt automašīnas

14.07.2021. Arnis Kluinis
 
NNu redziet
Es jauu ari teicu ,ka no fūrēm ,kuras vadīs saule stipri iedegušas eiropas vērtības ,staķa stabiņi nevienu neglabs , jaliek betona bloki kā Vācijā un citur eiropā !
14.jūlijs, 5:45 Atbildēt
PPolitiskāšizofrēnija
Nu lūk, kad es jau pirmajās Merkeles "welkomisma" dienās komentēju, ka Merkele šo dara tikai tāpēc, ka ar šausmām redz Vācijas demogrāfijas statistikas skaitļus, tad mani visi izsmēja.
Patiešām, kādam izmisumam ir jāvalda Rietumeiropas valstu vadītāju prātos, lai viņi sāktu censties ... INTEGRĒT MUSULMAŅUS (!?)
14.jūlijs, 9:13 Atbildēt
PPareizaisvirsraksts
Latvieši vairs negrib vergot!
14.jūlijs, 13:04 Atbildēt
BBst tas sagaida visu Eiropu
Jo cilvēki labāk dzīvo ,jo mazāk dzemdē bērnus.
Tā ir aksioma
14.jūlijs, 9:35 Atbildēt
PPolitiskāšizofrēnija
Aksioma, draugs ir drusciņ cita, par to nav politiski korekti runāt, jo var sasist seju...

JO CILVĒKU SOCIĀLĀ APDROŠINĀŠANA IR AUGSTĀKĀ LĪMENĪ, JO MAZĀK VIŅI BAIDĀS PAR VECUMDIENĀM, JO MAZĀKA VAJADZĪBA RAŽOT BĒRNUS.

Resp. - pensiju sistēma kā tautas izmiršanas drošs garants !

Kā Tu domā, kas notiks ar politiķi, kurš pirms vēlēšanām sāks šādi runāt ?
14.jūlijs, 10:29 Atbildēt
UUPS
Vai tad bils ar klubiņu nebija satraukumā par planēta zeme pārapdzīvotību? Ak jā, kā alternatīvs risinājums fakcinācija kas nākamām paaudzēm ierobežos vairošanos un perspektīvā paretinās esošo populāciju. Bet šodien blakņu naf un tas ir galvenais masu mēdītāju un siles izrijēju stāsts. Vai tiešām nav?
14.jūlijs, 9:59 Atbildēt
TTvtc
Nevis - nemāk, bet negrib ! Būs normāli darba apstākļi, alga - bus šoferi!
(priekšnieks skrien pār placi - ko tev auto darbojas, ja uz vietas.. nu, piedo' - par kondicionieri būs atsevišķi tagad jāatskaitās ?.. strādā pats!)
14.jūlijs, 6:15 Atbildēt
AAndrejs L
Nu re: labi paskaidrots par latvieti! Šis grib nevis NOPELNĪT, bet SAŅEMT! ( kad saņemšu, tad arī paskatīšos, varbūt šo, to pastrādāšu )
14.jūlijs, 8:31 Atbildēt
VVecsčekists
Lielākos tiesu mums ir stāstīts, ka ar auto pārvadājumu biznesu pasaulē nodarbojas mafija. Bet Latvijā jau nu noteikti tā nav, mēs visi tam ticam.
Tāpēc mēs nesaprotam un nesaprotam šoferu un viņu darba devēju neiejūtīgās attiecības! Nu, nesaprotam un viss!
14.jūlijs, 9:21 Atbildēt
rreptilis Vecsčekists
Man kaimiņš braukāja ...tagad Vācijā uz ugunsdzēsēju mašīnas brauc.
14.jūlijs, 13:42 Atbildēt
JJancis
Vienkārši darba devējam ka valdībai dziļi nospļauties uz strādniekiem ja būtu iespēja viņi vispār nemaksātu kāpēc ārzemēs mūsējie ir liela cieņa mūsu biznesam galvenais mērķis piedzīt pilnas kabatas un pazemot savus strādniekus visas jomas tāpēc mūsējie negrib būt vergi bet izvēlas strādāt ārzemēs ar komfortabla labi aprīkotam mašīnām par labu samaksu jāsaka ka maksā tā strādā un nevajag nemāk sāk saprast par kapeikām brauc pats un par ārzemniekiem gribu redzēt kā viņi apgūs mūsu valodu vai to arī nokārtos ka nav vajadzīgs būs vien mums jāmācās rumāņu ukraiņu vai kāda cita valoda
14.jūlijs, 10:05 Atbildēt
NNebūs
Neviens vairs malku cirst negrib. Gudri tirst ,to gan
14.jūlijs, 9:36 Atbildēt
ppamatdoma ir cik izsalcis
man te kaimiņos austrietis dzīvo . gadus 10 atpakaļ viņš poļus šoferus savai pārvadajuma firmai sāka nomainit pret latviešiem, jo poļi kļuva paēduši un prasigāki. letiņi bija izsalkuši un ka tik labsdarbs laba nauda. tagad letiņus nomainija pret ukraiņiem jo letiņi kļva kaprīzi
14.jūlijs, 12:22 Atbildēt
AAsd
Tie šoferi jau neved Latvijas un Latvijai domātas preces, viņi Latvijas krievu firmās ved preces no Krievijas uz Eiropu un pašā Eiropā! Maksājot baltkrieviem, ukraiņiem zemas algas, negodīgi konkurē ar rietumu transporta firmām!
14.jūlijs, 6:32 Atbildēt
ttā jau
tas tiesa, un līdz šim valdība tikai atbalstīja zemās algas. Dīvaini, bet muļķīši ir pret algu pacelšanu un šo 'uzņēmēju' bankrotu.
14.jūlijs, 6:49 Atbildēt
FFuročkins
Ar vadītprasmi tur nav nekāda sakara, vajag normālu piķi maksāt .
14.jūlijs, 6:53 Atbildēt
PPiķim nav vainas
Gandrīz 2kmēnesī.
Bet tāpat vieglāk ir dzīvot mājās nevis fūrē
14.jūlijs, 9:37 Atbildēt
RRaimonds
Sen nebiju lasījis kaut ko tik nesakarīgu !
14.jūlijs, 7:06 Atbildēt
ffidels
Ir jau pat brīnums ka lasīt māki!
14.jūlijs, 7:10 Atbildēt
PPolitiskāšizofrēnija
Raimond, Tev garīgi jāaug! Kļūsi gudrāks - sapratīsi!
Man savukārt jāteic, ka es VĒL NEKAD NEBIJU LASĪJIS KAUT KO TIK SAKARĪGU!
Ja godīgi - ļoti daudzi aprakstītās problēmas izprata jau 90-to sākumā, tikai neiens uz viņiem neklausījās , bet pat centās padarīt par "sevišķi smagos noziegumos apsūdzētajiem"... .
14.jūlijs, 9:17 Atbildēt
jjā jā
pirmkārt, paskatieties, kā slauc un čakarē tos, kuri grib nolikt attiecīgās tiesības. kādi te vēl var būt jautājumi?
14.jūlijs, 7:11 Atbildēt
AAha
un ne tiaki! Tas ZTI , alimentu likusm arī spēlē savu! labā būt šoferim zem citu valstu karoga, kur neņirgājas visādas bijušās sievas, zti un bankas!
14.jūlijs, 11:26 Atbildēt
ooOo
Tas tāpēc, ka latvieši (un leiši) vairs nav ar mieru doties "reisā" uz 2..3 mēnešiem, atšķirībā no ukraiņiem un tadžikiem.
Brisele gan jau katru nakti redz slapjos sapņus par Ukrainas un Baltkrievijas pievienošanu ES, taču kamēr Vova dzīvs nekas tāds pieļauts netiks.
14.jūlijs, 7:18 Atbildēt
aai nu gan
uzcep rakstu "par neko". šoferu netrūkst , bet tos neapmierina darbs un apmaksa. jābut ļoti izsalkušam lai par to algu mēnešiem nebutu mājās dzenajot fūri pa eiropu. vietejie šoferi cenšas stradat uz vietas valstī. bet "trešo valstu šoferiem" darbs uz fūres vēl ir sapņu darbs
14.jūlijs, 7:45 Atbildēt
JJānis
Problēma jau ir cita!Gribētāju vadīt auto jau būtu,bet parēķiniet cik izmaksā iegūt visas vajadzīgās kategorijas un cik to var samaksāt! Nodarbīnātība tikai apgūst ES naudu muļķībām bet nedod naudu lai apmācītu to ko vajag!
14.jūlijs, 7:51 Atbildēt
hha ha
kas i ko, tūkstošeiru šoferīši aptrūkās?pēc pēdējām saeimas un valdības nodokļu aktivitātēm tūkstots te vairs nav nekas.
14.jūlijs, 7:54 Atbildēt
AAga
Rakstā izklāstīta patiesība, lai kā te komentētājiem tas nepatiktu!
14.jūlijs, 8:03 Atbildēt
VVigo
Pazīstams šoferis,kurš strādā Zviedrijā teica :NEKAD VAIRS NESTRĀDĀŠU PIE LV DARBA DEVĒJA,,,,,
P,s.3000 EIRO,mēnesis Zviedrijā,mēnesis atputa mājās.
14.jūlijs, 8:53 Atbildēt
FFedja
Krievija ir tepat aiz robežas, neesam jau atrāvušies. Viss ir tā kā tur-algas, darba stils, priekšniecība, uzvedība, sadzīve. Komunisma rēgs seko no pakaļas.
14.jūlijs, 9:10 Atbildēt
HHehe
Kalpu tauta
Prot tikai riet uz citiem
14.jūlijs, 9:17 Atbildēt
GGarlībs
latvietis ir slinks, gļēvs, zaglīgs, bez pašapziņas un mugurkaula. “Arvien viņš iztēlo sevi par nožēlojamu un nabagu; arvien tam ir uzskaitāma vesela virkne nelaimju, kas tam notikušas.” (64)[1] “Tieksme uz dzeršanu ir otra vispārēja latviešu tautas pazīme.” (65) “Neattīstīti, notrulināti viņu lielum lielais vairums maldās pa dzīvi.” (78) Sievietes “ir vienīgās, kas zem vispārējā jūga vēl var sajust dzīves prieku”, savukārt, lai drūmo un noslēgto vīriešu sirdis paceltos “līdz prieka augstumiem, [..] viņiem vajadzētu tā piedzerties, ka viņi paši sevis vairs nepazītu”.
14.jūlijs, 9:18 Atbildēt
SShadowVoice
Vispārzināmu problēmu un faktu uzskatījums. Ko 30 gadus latvieši tēloja neredzam ;-)
Vismaz kādam pietika drosmes nosaukt ES realizēto politiku pret Latviju īstajos vārdos. Un arī latviešu "gudrību" valsts pārvaldē pasvītrot.
Bet tomēr- vienalga vainīgi krievi un Krievija. Pat pie latviešu izdarītām muļķībām.
14.jūlijs, 10:05 Atbildēt
eerna
Kaut kāds murgs, ko nav iespējams izlasīt. Bet ja par šoferiem, tad neviens no ārpus Latvijas strādājošajiem tālbraucējiem (un zinu es tādus daudz) neatteiktos šeit strādāt tādos apstākļos un saņemt tādu algu kā ārzemēs. Tā ka nevajag cept murgainus rakstus par tēmām, kuras autors nepārzin. Minētā problēma Latvijā nekādi nav saistīta ar nepietiekošām zināšanām un prasmēm, nevēlēšanos stādāt konkrētās profesijās vai ceribām saņemt lielu naudu par nekā nedarīšanu.
14.jūlijs, 10:13 Atbildēt
VVienkārši loģika
Latvieši vienkārši vairs nevēlas vergot par kapeikām. Pasaule jau sen kā vaļā. Var redzēt un salīdzināt. Var strādāt tur, kur maksā adekvātu atalgojumu un kur ir civilizēta attieksme pret darba ņēmēju!!!
14.jūlijs, 10:22 Atbildēt
DDauņeksterminators
Sabrūk tas, kam ir jāsabrūk . Un, ja godīgi, man ir gandarījums to redzēt ... .
14.jūlijs, 10:32 Atbildēt
ssilk
Varētu padomāt, ka Kluinis ir tik naivs, ka pats nesaprot kāpēc mūsējie labprātāk vada smagos auto, autobusus, smago ceļu būves un mežu tehniku labāk ārzemēs kā dzimtenē. Pirmkārt, ārzemēs alga ir 3 - 4 - 5 reizes augstāka kā Latvijā. Otrkārt, tur darbinieks ir sociāli aizsargāts, apdrošināts un nodrošināts, un darba devējs un valsts viņu uzskata par vistu, kas viņam dēj zelta olas, tāpēc ir jāsargā un jālolo. Latvijā cienījams skaitās par naudu izstudējis psihologs, politologs vai juristiņš, kuri prot papīrus čabināt, bet strādāt nē, bet šoferis, elektriķis, galdnieks un santehniķis ir nožēlojami lūzeri, kas nav pelnījuši ne cieņu, ne algu, tāpēc ir apkrāpjami un uzmetami ik uz soļa.
Tad nu saņemiet rezultātu!
14.jūlijs, 10:30 Atbildēt
DDauņeksterminators
Rezultātu jau viņi saņem, bet viņi nesaprot, ko ar to rezultātu darīt! Jo mūsu biznesā vēl joprojām darbojas ļaudis ar ļoti gludām smadzenēm - daudz manu klientu !
14.jūlijs, 10:34 Atbildēt
PPēteris
Tēma daudzpusēji sarežģīta. Pirms pensijas esmu braucis par ekspeditoru uz smagajām mašīnām , 3-4 mašīnas kolonā , vienreiz pat 10 ! Iebraucot Krievija šoferiem sākas elles mokas , apgabalu ceļu stāvoklis ir drausmīgs , kontrolpunkti pie pilsētām ir stundām garas pārbaudes , kur bez krietniem maksājumiem tālāk netikt Nakts stāvvietas joprojām jāsaskaras ar bandītismu ,proti ,konteineru aplaupīšanas mēģinājumiem .mašīnu bloķēšanu ,ja netiek maksāts šiem laupītājiem . Tā ir ikdiena un rietumeiropieši uz turieni nebrauc ,uz vācu mašīnām parasti krievu šoferi ! Līniju Bresta - Maskava ir pārņēmusi poļi , līniju Somija - Pēterburga , apmēram puse ,somu ,pārējie parasti krievi . Ap tūkstots braucēju ir leiši . Dzīvot 2-3 nedēļas ziemā mašīnas kabīnē ,neregulāri ēst un dažādi mocīties ,tas ir vergu darbs .
14.jūlijs, 11:15 Atbildēt
ttrucker
Pareizāk nepateiksi.
14.jūlijs, 23:33 Atbildēt
ZZed
Tiešām neadekvāts virsraksts un murgains raksts. Nozares problēma ir, ka leišu autopārvadātāji, un Latvijas "vadošie" transporta uzņēmumi nolaiž pakalpojuma cenu, lai konkurētu ar Eiropas pārvadātājiem. Kā rezultātā ir spiesti taupīt uz visu -galvenokārt uz algām. Tāpēc izdevīgāk ir nolīgt ukraiņus un tadžikus nekā Latviešus.
Problēma, nav negribēšanā vai nevarēšanā šoferēt, problēma ir Latvijas uzņēmējos, kam peļņa ir pirmā vietā, bet Latvijas cilvēku nodarbināšana par adekvātu algu ir mazsvarīga.
14.jūlijs, 10:34 Atbildēt
PPēteris
Tiesa , konkurence pārvadājumu tirgū ir nenormāla . Izmaksas ir izmaksas un īpaši kaut ko cenā "nolaist" ir ļoti problemātiski . Par cenu starpībām var sākt runāt ,ja jūsu autoparks pārsniedz 100,150 kravas mašīnu . Starpība ir daži simti ,ja pie stūres tadžiks , nevis ES šoferis . Ar cenām manipulē kravu īpašnieki ,pakalpojumu sniedzējam - pārvadātājam ļoti šaurs iespēju loks.
14.jūlijs, 11:31 Atbildēt