Komentāri: Sola totālu autovadītāju kontroli uz Latvijas noslogotākajiem ceļiem

05.10.2021. Ilze Šteinfelde
 
PPhe
Mērkaķi,labāk būtu būvējuši,remontējuši ceļus,nē,atkal tvarstīs un kontrolēs
5.oktobris 2021, 5:54 Atbildēt
PPensis
Avārijas iemesls - izvēlētais ātrums neatbilda ceļa stāvoklim. Ja atļautais ātrums nav pārsniegts, kas ir pie vainas?
5.oktobris 2021, 6:13 Atbildēt
IIdiokrātija
Jā voļ, neremontētam ceļam var uzlikt zīmi 70 vai 50 un gadiem drāzt cilvēkus kuriem jāuzspēj pa savam darīšanām.
5.oktobris 2021, 17:10 Atbildēt
PPareizaissecinājums
Ir jāveic TOTĀLS ātruma ierobežojumu audits visā valstī! Ir desmitiem un simtiem vietu, kur ātrums ir ierobežots aiz politkorektas nepieciešamības un nemaz neatbilst realitātei.
5.oktobris 2021, 11:43 Atbildēt
kkiska
Bezmaksas piekļuve lielākajam seksa iepazīšanās tīklam: šeit skaistākās un smieklīgākās meitenes meklē seksa partnerus, tiešsaistes tērzēšanu, seksa spēles, fotoattēlu koplietošanu un daudz ko citu. Nepalaidiet garām savu iespēju ---- 4.fo/kiska
5.oktobris 2021, 10:22 Atbildēt
AAzsajūsmasaizrāvāselpa
Autobraucējiem ir jāveido reāla savu interešu aizstāvības organizācija, kas spētu izdarīt reālu spiedienu uz ceļa zīmju sadzejotājiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5.oktobris 2021, 11:45 Atbildēt
dde Soto
Uz zoba ņiem ?
5.oktobris 2021, 11:09 Atbildēt
DDauņeksterminators
Cilvēku medību intensitāte palielinās ... līķu skaits uz ceļiem gandrīz nemainās. Un tā - jau pēdējos piecdesmit gadus. Bet daži nevar tomēr nākt pie atziņas ... un - KONTROLĒS TOTĀLI.
JŪS C-19 ARĪ "KONTROLĒJAT TOTĀLI! KĀDI IR REZULTĀTI ?
5.oktobris 2021, 8:05 Atbildēt
MMērkaķi brauc dzērumā
Bet vaino kariņu ?
ddddd
5.oktobris 2021, 7:46 Atbildēt
DDauņeksterminators
Nav apstrīdams fakts, ka mani klienti brauc dzērumā. Vai tas nozīmē, ka tāpēc citi cilvēki, kuri nav mani klienti, vai tāpēc viņi būs spiesti vilkties kā gliemeži?
Tad jau iznāk, ka sabiedrībai ir jāpiemērojas muļķiem!
Ja iziet no siltā kabineta un piedalās reālajā dzīvē, tad ir redzams, ka "mērkaķis dzērumā" letālu avāriju izraisa arī pie ļoti minimāla ātruma. Pietiek ar 40 km/h.
KĀPĒC MAN IR JĀPIEMĒROJAS LIKUMIEM, KURI DOMĀTI MĒRKAĶU SAVALDĪŠANAI, BET NEKO NESAVALDA?
5.oktobris 2021, 9:12 Atbildēt
IIdiokrātija
Jāvoļ, asv tagdiņ visi piemērojas blm un antifas līmenim, es domāju pamatizglītību.
5.oktobris 2021, 17:11 Atbildēt
FFedja
Varbūt, varbūt valsts izvairīsies no bankrota.
5.oktobris 2021, 7:58 Atbildēt
AAnce
Tas būtu lieliski. Tikai nesaprotu kāpēc vajag tādus līdzekļus? Ikdienā izbrauc tik daudz pilsētu,nesatiec nevienu policistu. Varētu padomāt ka viņu vispār nav. Gudrāk laist uz ceļiem netrafarētās mašīnas. Un kontrolēt tās vietas,kur ir samazināts ātrums. Tur notiek briesmu lietas. Reizēm uz ceļa jūties kā muļķis. Visi garām. Jādomā,vai pareizi saskatīju zīmi. Gandrīz neviens izbrauciens,kur nebūtu avārijas situāciju.
5.oktobris 2021, 7:47 Atbildēt
ŠŠoferis
Ātruma ierobežojumi pārsvarā ir neloģiski,tas pats 90km/h uz taisnas,dažviet pat 4 joslu šosejas,50km/h pilsētā uz lielajām ielām un tiltiem u.c.,tāpēc nākas tos pārkāpt un nepārtraukti justies kā zaglim.Tā rīkojas 90% vadītāju ,un avārijas situācijas rodas tāpēc,ka ances brauc pārāk lēni un traucē satiksmi,piespiežot apdzīt.
5.oktobris 2021, 10:25 Atbildēt
ttirliņš
Nu ar 90 km/h reti kas brauc. Bet tie apdzinēji, it sevišķi tie, kas lien apdzīt sevišķi bīstamās vietās, tie jākastrē bez žēlastības. Skrien kā traki suņi, un ko ieguva? Nepilnas 10 minūtes 100 km garā posmā. Tur pat laiks nepietiek kādu kvalitatīvu koku nomest. Tas ir tikai ātruma reibonis, kas noved pie ratiņkrēsla vai morga. Nu izbrauc tās 10 minūtes ātrāk un, galvenais nestreso, ja kāds to pedāli spiež saudzīgāk. To pasauli var pārstaigāt arī kājām ejot, ne tikai braucot ar lepnu autiņu.
6.oktobris 2021, 12:30 Atbildēt
EErnis
Briselē gatavo direktīvu par 30 km visās pilsētās
5.oktobris 2021, 15:16 Atbildēt
ddunduks
Sievietes parasti velkas kā gliemeži,stipri zem atļautā,ko tad brīnies.
5.oktobris 2021, 9:53 Atbildēt
RRieksc
Beidz murgot nejēga! Mana sieva vīlē min 100, bet, uz laukiem braucot stabili 120. Par kādu"parasti" Tu te runā? Nespried pēc sava radu loka
5.oktobris 2021, 12:28 Atbildēt
FFedja
Iekasēs naudiņu un remontēs.
5.oktobris 2021, 7:59 Atbildēt
JJautājums
Savu kabatu?
5.oktobris 2021, 16:43 Atbildēt
ppatiesi
tā ir,latvija ''būvē"' drošākus(radaru un totālus kontroles) ceļus,Krievija,drošus(bez luksoforiem,gājēju pārejām,velosipedistu ceļiem un radariem,ar atdalošajām barjerām un žogiem)ceļus.Vai jums ir vajadzīgi tādi latvijas likumdevēji???Atbide,NĒ.
5.oktobris 2021, 9:30 Atbildēt
JJanka
Tad brauc uz Krieviju
5.oktobris 2021, 9:59 Atbildēt
TTā gan
A varbūt labāk ievērot satiksmes noteikumus, netrakot, kur tie ātrie tikuši, vinnējuši 5 minūtes? Var uzbūvēt vislabākos ceļus, bet idioti vienalga atradīsies un pie visa atkal būs vainīgi citi, tik ne paši
5.oktobris 2021, 10:03 Atbildēt
ggzo
Tiešām, ir uzradusēs viena suga, kas visas savas vainas uzvels citiem. Paši sataisa sūdus, bet VIENMĒR vainīgi būs citi...Tad jāsaka tā: p..oties salauzīs savu pi..i, bet vainīgs būs cits...???
5.oktobris 2021, 13:28 Atbildēt
ttādi esam
Mums joprojām daudz Homo Sovieticus. Padomiskā domāšana un bezatbildīgi pajoliņi visapkārt, kas pie visām nelaimēm vaino valdību, ārstus, zinātniekus, tikai ne paši sevi.
5.oktobris 2021, 11:34 Atbildēt
SSešu klašu absolventam
Ja nesaprati, tad raksts bija par mirušo samazināšanu ceļu satiksmē, bet to visefektīvāk var panākt, disciplinējot autovadītājus.
5.oktobris 2021, 11:45 Atbildēt
RRausitis
Varbūt uzreiz pilnībā aizliedzam satiksmi? Tad nebūs neviena bojā gājušā uz ceļiem
5.oktobris 2021, 14:24 Atbildēt
SSergejs
Reāls risinājums, ātrs, vinkāršs un līdzekļus neprasa. Un kas uz ceļa izbrauc tam sods 10 štukas.
6.oktobris 2021, 12:54 Atbildēt
HHaris
CSN netiek ievēroti.Braucu ar maksimālo atļauto ātrumu-90.Man visi brauc garām un tālāk turpina braukt ar vismaz 130-140.Uz visiem ceļiem ir ļoti daudz agresīvi braucēji un ātruma pārkāpēji.Visi sevi uzskata par Šumaheriem,bet tos,kuri ievēro CSN-par muļķiem un nemākuļiem.Ja mašīnai ir 300 zirgi,tas nenozīmē ka tie visur un vienmēr ir jāizmanto.Visvairāk tas ir vērojams uz Tallinas šosejas.
5.oktobris 2021, 11:58 Atbildēt
SSergejs
Nav tā, ja braucu 90 reāli (nevis pēc spidometra, kurš hz cik piemet klāt). Braucot ar reāliem 91-93 km/h maz kas skrien garām, vairāk sanāk panākt, bet tie kas skrien skries garām ja arī 140 brauktu un neskatoties ka ir līkums vai paugurs
Variants būtu mūsdienām atbilstoši maģistrālie ceļi ar 2-3 joslām katrā virzienā, bez liekiem luksoforiem un gājēju pārbrauktuvēm. Bet tāds variants nav mūsu izvēle - lai Igauņi to dara, mēs labāk zīmes 40 un stabiņus sastādīsim
6.oktobris 2021, 13:00 Atbildēt
ffredīīs
nomaini spidometru pāli, baigo murgu te laid
5.oktobris 2021, 19:51 Atbildēt
MMareks
Tā ir taisnība,ceru ka paši nositīsies.Galvenais lai nevainīgus cilvēkus nepaņem līdz.Iedomājas ka krutie braucēji ir.Man ir pietiekams stāžs,un mašīna arī nau tā pēdējā.Bet nekad neskrienu.Jādomā ar galvu ir.Vienmēr paspēsim tur aiziet.
5.oktobris 2021, 21:36 Atbildēt
aa man
Tiešām, reti kurš ievēro 50km/h un 90km/ un 100km/h un 30km/h. Šie ātrumi ir izvēlēti pareizi. 30km/h lai apdzīvotā zona būtu iespēja nobremzēt un nebūti letālas traumas. 50km/h lai tādaa avārijas nenotiktu pilsētā. 90km/h lai pamanot savlaicīgi šķērsli traucēkli varētu apstātiea nevis kā Kobra 11 visi joņo, satriecās un lido pa gaisu.
Taču cilvēka dabā ir pārkāpt visu ja nesoda tūlīt. Panākt lai izpilda satiksmes noteikumis ir būtiskāk. Taču vieglāk ir nevis pārliecināt vadītājus tos ievērot bet bargi sodīt par neievērošanu. Somijā tas darbojās nosakot sodu procentos no algas vai ienākumiem. Ja nav ienālumu bet ir īpašumi un dārgs auto tad ir iemesls nodokļu iekasētajiem iesākt izmklēšanu. Tāpēc Somijā man kā auto vadītājam bija visvieglāk braukt. Braucu atļautā ātrum neviens nepsihoja par to nebija haotiskas kustības pa Helsinku ielām. Varbūt ka kaut kas tagad ir mainījies, bet lieli sodi un kontrole to bija panākuši.
5.oktobris 2021, 16:37 Atbildēt
SSergejs
Ja brauc 90 uz spidometra ar auto kam bremzes strādā diviem ratiem un ne katru reizi, tiem ratiem virsū ir "Lisjen" gumija un vēl baksta kādu ekrānu tad nez vai tie 90 līdzēs. 90 bija, ja nemaldos, jau tad kad ar Pobedām brauca. Mūsdienu realitātē tehniskā kārtībā esoš auto ar možu vadītāju mierīgi ļauj 100-130, atkarībā no ceļa gaišā dienas laikā. Pats, ja kas, cenšos braukt ar plūsmas ātrumu kas ir pats drošākais un parasti tas ir 96-99 uz kruīzes (90-93 reālie pēc radara un GPS)
6.oktobris 2021, 13:09 Atbildēt
PPēteris
Bet kas TOTALI kontrolēs šos kontrolētajās, autovadītāji cītīgi verojiet viņu darbu.
5.oktobris 2021, 14:37 Atbildēt
DDžo
Kāmēr ceļus projektē ananāsi - tāda sajūta ka viņi paši nav braukuši ar mašīnu, tikmēr situāciju var uzlabot tikai samazinot ātrumu.
5.oktobris 2021, 15:50 Atbildēt
SSeniors
Lai ka nebutu , bet atruma parsniegsana un vadisana transp. lidzekli dzeruma , jasoda STINGRI ! Atnemot vaditaja apliecibu , mazakais uz 5. gadiem !!!
6.oktobris 2021, 16:34 Atbildēt
LLabibūs
Un par to visu maksās paši autovadītāji.
5.oktobris 2021, 6:01 Atbildēt
KKas tagad maksā
Par bērēm ,par slimnīcām?
Ak jā ,maksā visi
5.oktobris 2021, 7:47 Atbildēt
FFedja
Drāž gan kā traki, mati stāvus ceļas. Ārprāts!
5.oktobris 2021, 7:54 Atbildēt
VViunis
Kas tevi drāž!? Zilais esi!?
5.oktobris 2021, 8:31 Atbildēt
SSeniors
Kaut TEVI = IZDRASTU , visos CAURUMOS !
6.oktobris 2021, 16:35 Atbildēt
FFedja
Duraki drāž, puņķainais, pakaļu nošmucēto nomazgā.
5.oktobris 2021, 10:43 Atbildēt
bbaranka pedāļiem
Ir jāsaprot, ka visaptveroša ceļu satiksmes dalībnieku kontrole ar moderno tehnoloģiju, dažādu ierīču, piemēram, fotoradaru, sarkanās gaismas radaru, palīdzību, kā arī kampaņveidīgas transporta līdzekļu vadītāju pārbaudes uz ceļiem ir tikai un vienīgi mūsu pašu labā. Valsts guvums noteikti būs lielāks nekā pēdējo privātuma atlieku zaudēšana, bet civilizētās valstīs privātums jau sen ir tikai iedoma ...
5.oktobris 2021, 6:03 Atbildēt
NNodokļu maksātājs
Tā jau gan , galvenais ir valsts guvums. Kaut kādi "cilvēkveidīgie resursi" te neko nenoteiks, jo viņu pienākums bůs sekot 5g signālam un veikt darbības, ko liks quar koda pārvaldītāji.
5.oktobris 2021, 10:49 Atbildēt
žžubīte
kā tad. vajag tikai pie tehniskās apskates katram tūplī ievietot čipu lai neviens neizmūk totālai kontrolei. piterasti.
5.oktobris 2021, 14:00 Atbildēt
UUhhh
>barankai
Visaptveroša kontrole ir nevis civilizētas, bet gan diktatoriskas (policejiskas) valsts iezīme...
5.oktobris 2021, 16:16 Atbildēt
aa man
Viva socialismus! Totāla valsta kontrole! Kas var būt labāks! Politkorektums EU ir tas pats kas KPSS Padomju Savienībā.
Uzlieciet parkāpējiem adekvatus sodus, ņemiet paraugu no Somijas, drīz pavisam drīz situācija uz ielām mainīsies. Privatumam ir jābūt, Auto datoram ir jābūt pilnīgi privātam tā saturu atklāt CSDD tikai ar īpašnieka atļauju video kameru priekšā, aizmugurē un uz vadītāju. Strīdus gadījumā ar tiesš lēmumu apskata doto laika nogriezni. Tad redzēs stūri, datora rādījumus par atrumu pgriezieniem paātrinājumu vai palēninājumu un panorāmas video. Kamēr nav parkāpums vai noziegums privatumu nedrīkst pārkāpt. Nost ar valsts totalitārismu! Nepieļaut "1984" materializēšanos.
5.oktobris 2021, 16:46 Atbildēt
JJukums
Represijas, represijas, represijas. Represijas ir tās, kuras visprecīzāk raksturo Kariņa valdības attieksmi pret tautu. Par savām neizdarībām, meliem, kļūdām, nelietībām viņi klusē un visu atbildību mēģina novelt uz cilvēkiem, kuri ir spiesti dzīvot pēc viņu izdotajiem noteikumiem.Un brīnās, kāpēc cilvēki ir neapmierināti. Viņi paši rāda piemēru, ka var nepildīt jebkurus solījumus, pārkāpt jebko un tad brīnās, ka arī sabiedrība mazliet seko viņu piemēram.
5.oktobris 2021, 6:12 Atbildēt
FFēlis
Es nesaprotu vienu- kā var neizmantot tādu iespēju ne tikai ar vakcīnām, bet arī ar avārijām samazināt iedzīvotāju skaitu! Vispār būtu jāatceļ jebkādus noteikumus. Tos kurus nenokāva medicīna, nokaus satiksme. Tas taču tik pašsaprotami. Nu galīgi tam kariņam ķirbis nevāra.
5.oktobris 2021, 7:32 Atbildēt
JJukums
Neko neesi sapratis. Tāpat, kā pie varas esošie. Muļķīgi ir iedomāties, ka ar represijam un sodiem varēs panākt jebko - šajā gadījumā, satiksmes noteikumu ievērošanu. Kā rāda pieredze, tā nenotiek. Liec sodus cik gribi, nekas nemainās. Tad, jajautā kāpēc. Un atbilde arī ir acīmredzama un atrodas pašā virspusē - kāpēc gan autobraucējiem būtu jaievēro kaut kādi tur satiksmes noteikumi, ja, pie varas esosie, joprojām atļaujas izrīkoties, kā ziloņi trauku veikalā - melot,zagt, shēmot, liekuļot utt. Un slēpties aiz politiskās atbildības. Kamēr vara nesāks ievērot godīgas, sociāli taisnīgas, tiesiskas utt valsts pārvaldes pašus pamatus, timer nekas nekur uz labu nemainīsies. Turklāt, situāciju strauji mainīt nemaz nav iepējams. To uzticības kredītu, kāds varai bija dots Atmodas laikā, vara ir notrallinājusi ar bedri. Diemžēl. Un, kā redzam, viņi ir tik truli, ka paši to nemaz nejūt un uzskata, ka viņiem vienmēr un visur ir absolūta un neapstrīdama taisnība. Un turpina lamāt tautu par mazizglītotiem, nabagiem utt. Bet nerunā,ka, viņu izpratnē, tie mazizglītotie nabagi jau ir radusies tieši viņu darbības rezultātā un nav te nokrituši no mēness. Vēl vairāk - viņi neieklausās ne tikai tautā, bet arī starptautisko instutūciju ilgus gadus izteiktajās rekomendācijās.
5.oktobris 2021, 7:53 Atbildēt
NNata
Precīzi pateici, tikai , vai kāds no šiem klerkiem, ņems to vērā, vai vismaz - izlasīs.
5.oktobris 2021, 9:09 Atbildēt
kkreisais krasts
Tieši tā, pilnībā piekrītu!
5.oktobris 2021, 8:42 Atbildēt
DDoma
Piekrītu Jukumam 100%.
5.oktobris 2021, 8:23 Atbildēt
MMhm
Jukumam 100% taisnība. Domāiet, taču, cilvēki!
5.oktobris 2021, 8:03 Atbildēt
EElefenta
Ak nevarēsi ātri braukt, nabadziņš....
5.oktobris 2021, 7:51 Atbildēt
JJukum
Vakardien viens pa Dpils Koknese nogāza uz vismaz saviem 180. Un viņš tā kā nebija viens uz ceļa....ar bažām nodomāju par fizikas represijām.
5.oktobris 2021, 8:19 Atbildēt
AAndrejs L
Satiksmes noteikumu pārkāpēji nav tauta, bet noziedznieki! Un tādi kā tu tikai reepresijas saprot! Tā ka manis ievēlētā valdība pareizi dara !
5.oktobris 2021, 8:31 Atbildēt
ŠŠoferis
Satiksmes noteikumus kādreiz nākas pārkāpt jebkuram,tātad noziedznieki ir visi,arī Andrejs L,gan jau arī kādreiz būs ielu pārgājis tam neparedzētā vietā.
5.oktobris 2021, 10:36 Atbildēt
JJanka
Jā nepatīk valdība tad ej ar sūdainu mietu un izdzenā liekēžus. Bet vai pats esi likumpaklausīgs un godīgs pilsonis. Vai tikai mēs visi neesam vienādi...
5.oktobris 2021, 10:06 Atbildēt
aa man
Kariņš ir ASV Demokrātu partijas gubernators Latvijā. Latvijas politiķu īpašās attiecības Demokrātu partiju ir nosodāmas tāpat kā ar Jeginaja Rosija. Nost ar dubulto pilsonību. Diviem kungiem neviens nevar kalpot!
Latvijas politiķiem ir jāpāriet sava Rubikona un jāsdedzina visi tilti. Jaa tas nenotiek, tad viņi kalpo citu valstu interesēs un man vienalga kam viņi mūs nodod Kreisajiem Liberāļiem vai Kreisajiem Konservatīvajiem. Latviešu un Lībiešu tautām ir savas intereses un vajadzības. Latvijas politiķiem tās ir jāņem vērā. Citu tautību cilvēkiem ir kur doties, bet mums šī ir vienīgā zeme. Tāpēc mums ir īpašas intereses. Politiķi tās nodod.
Auto ceļi un noteikumi ir mūsu mazākā bēda. Iespēja strādāt un adeekvāti par to saņemt algu lai trešai bērns neievestu ģimeni automātiski maznodrošināto statusā ir lielāka problēma.
5.oktobris 2021, 16:55 Atbildēt
SSeniors
JUKUM ! Tu jau neesi gudraks , par tiem Valdibas viriem !!!
6.oktobris 2021, 16:38 Atbildēt
JJukums
Vilim Lācim ir tāds agrīns romāns - Ceļojums uz Norieta pilsētu. Ceļotājs tur ceļā šķērso vairākas zemes, viena no tām saucās Lamatija. Tur ar to vien nodarbojas, kā liek lamatas viens otram. Tas ir tieši tas, kādā virzienā Kariņa laikā iet Latvijas valsts. Represijas, no pirksta izzīsti sodi par jebko, komandanta stundas, aizliegumi protestēt, par kuru neievērošanu atkal sodi, mutes aizbāšana oponentiem, jautājumu ignorēšana, vienīgā "patiesā" viedokļa uzspiešana itt...
5.oktobris 2021, 6:18 Atbildēt
MMāris
Precīzi!
5.oktobris 2021, 7:21 Atbildēt
EEmīlija
Izskatās ka valsts mērķis ir panākt Ziemeļkoreju kontroles un represiju līmenī visās jomās
5.oktobris 2021, 6:18 Atbildēt
EEmīlijai
Latvijā vismaz 50 % autovadītāju neievēro satiksmes noteikumus. Ne jau ceļi vainīgi. Vasarā pārliecinājos, ka uz Rīgas-Ventspils šosejas 15 minūšu laikā 6 autovadītāji veica taaaadus apdzīšanas manevrus, ka par mata tiesu varēja ietriekties mūsu auto. Tikai pieredzējis šoferis novērsa nelaimi. Tātad 6 aplamas apdzīšanas 15 minūšu laikā!!! Tie, kas Latvijā iebraukuši atvaļinājumā no vecās Eiropas, baidās īrēt auto un pašiem braukt. Tik ļoti braukšanas kultūras atšķiras!
5.oktobris 2021, 6:28 Atbildēt
SSakta
100% piekriitu! Tas pats uz Liepajas shosejas, pie Pinkiem, Lapsaam..
5.oktobris 2021, 9:34 Atbildēt
JJoko
Ja 15 minūtēs pieredzēji 6 apdzīšanas, loti iesaku kritiski pavērtēt savu braukšanas stilu. It kā jau nav aizliegts vilkties pa šoseju gliemeža ātrumā, bet katrā ziņā satiksmes drošību tas nevairo.
5.oktobris 2021, 8:07 Atbildēt
aa man
Ja gliemeža ātruma nozīmē 90km/h kur atļautais ātrums ir max 90km/h tad tu esi hronisks satiksmes noteikumu pārkāpējs. Kas apliecina to ko komentētāji raksta ka 50-90% braucēju neievēro ātruma ierobežojumus. Tādiem jau visi šķiet traucēkļi un vaininieki negadījumos. Vainīgs ir tas kas pārkāpj ātrumu nenovērtē savas apdzīšanas iespējas. Sublimēt savu vainu uz citiem to jau jūs mākat. Droši vien savā privātajā dzīvē darat to pašu.
5.oktobris 2021, 16:59 Atbildēt
DDauņeksterminators
"Gliemeži" uz šosejām ir galvenie negadījumu izraisītāji. Bet viņus neviens nekad nesoda.
Jo, lai saprastu "gliemežu" kaitīgumu, pašam ir jābūt šoferim.
Iznāk tā, ka valdības vīriem NAV PAT ŠOFERA INTELEKTA!
5.oktobris 2021, 9:17 Atbildēt
RRietumu dentists
100% taisnība. Tie, kas velkās, rada situāciju, ka priekšā esošais ir jāapdzen un bieži rada sarežğītu situāciju uz ceļa. Ja ir grūtības vadīt auto, ir opcija nopirkt sabiedriskā transportā biļeti un atslogot ceļus. Auto vadīšanas instrukciju var ērti lasīt autobusā!
5.oktobris 2021, 10:05 Atbildēt
RRietumu dentists
Un vispār- mijonu nav žēl izgāzt kontrolēs.. varēja to mijonu ieguldīt un paplašināt Tallinas šoseju vismaz līdz Skultei. Tad instrukciju lasītājiem būtu viena josla brīva. Pie pagriezieniem vajadzētu uztaisīt kārtīgas uzbraukšanas- nobraukšanas joslas un būtu mazāk avārijas situāciju.
5.oktobris 2021, 10:11 Atbildēt
UUna
Nu protams,bijušajā padomijā,ja cilvēks brauc pēc noteikumiem ,tad viņam jāpārskata savs braukšanas stils.Visi ,kas ievēro noteikumus ir lohi,kas bremzē satiksmi.Ļoti pareizs lēmums kontrolēt sovokus uz ceļiem ,jo tā kā brauc LV , tas ir prātam neaptverami.
5.oktobris 2021, 8:24 Atbildēt
DDauņeksterminators
Realitātē ir tā, ka visi, kas ievēro dumjus noteikumus , rīkojas dumji.
Jo tie ātruma ierobežojumi ir radīti kabinetā un viņiem nav sakara ar realitāti . Ļoti bieži. Ir izņēmumi.
Es speciāli esmu izmēģinājies pa vienu ceļu, kur pirms katra līkuma ir saliktas zīmes (70). Braucu ar minivenu, kurš asos pagriezienos stiprāk liek just centrbēdzes spēku.
Nu, lūk, braucot šajos līkumos ar ierobežojumu (70) uz (90) nekāda centrbēdze nav jūtama! Ceļš ir uztaisīts labi, ar pareizu profilu un (90) ir pilnīgi drošs ātrums.
Bet kabinetos sēž kaut kādi trīcvaidziņi, kuriem, acīm redzot, ir svarīgi demonstrēt savu noderīgumu un viņi uzliek ierobežojumu!
Varbūt tas ir ceļazīmju ražotāju interesēs?

Sliktākais no šīs situācijas ir tas, ka šoferi, kas desmitiem reižu mānīti ar šādiem ierobežojumiem, sāk tos ignorēt principā un var smagi apdedzināties situācijās, kas ierobežojumi ir adekvāti. Esmu to piedzīvojis, būdams pasažieris viena "džigita" kompānijā.
5.oktobris 2021, 11:41 Atbildēt
ŠŠoferis
Padomijā vismaz neviens neiedomājās sarakt mietus uz braucamās daļas un pilsētā aizliegt braukt ar auto,vai tad par to mēs cīnījāmies,lai idioti mūs mācītu dzīvot?
5.oktobris 2021, 10:56 Atbildēt
rrrrr
Latvijā vismaz 50 % autovadītāju neievēro satiksmes noteikumus. Ne jau ceļi vainīgi......
Bet paga...,vai, tad bez tā ceļiem nevajadzētu būt normāliem,kā normālās valstīs,ceļi ir galīgā di*rsā,bet te ar hu*ņām kārtējo reizi noņemās!
5.oktobris 2021, 7:51 Atbildēt
RReds
Nevajag veco eiropu.Esmu paslaik somijā,šeit pat nebrwuc uz lirla ceļa priekšā nevienam pat ja ir diezgan liels attalums,mierigi pagaida,nesteidzas.Ir protam kas skrien bet paprsvara iebrauceji kas nezin kapec iedomajusies ka ir baigi krutie ja skrien.ari sodi diezgan lieli bet ne tas atttur,tiesi cikveku kultura,nav stresa,nav tas skriešanas sindroms.
5.oktobris 2021, 6:36 Atbildēt
RRedam
Lūk, kur risinājums, Red! Cieņa pret Valsti un cilvēkiem! To nesagaidīt no Briseles pakalpiņiem - kariņiem un pamperistiem.
5.oktobris 2021, 9:39 Atbildēt
VVēl Emīlijai
Un valsts institūciju mērķis ir kontrolēt huligānus uz ceļiem. Vēl valsts institūciju mērķis būtu kontrolēt, kādām personām tiek izsniegtas autovadītāja tiesības. Vai 18-gadīgs zaļš gurķis drīkst sēsties pie stūres? Vai personām, kas vēlas iegūt autovadītāja apliecību, ir jāiziet psihiatra pārbaude un, ja tā, tad cik nopietna tā ir? Jo neievērot satiksmes noteikumus var tikai psihiski nenosvērta persona. Cik dzērājšoferu katru dienu noķerti uz ceļiem, turklāt pie ļoti paviršas kontroles? Tad kāda runa par Ziemeļkorejas režīmu??? Jāpaskatās pašiem uz sevi spogulī!
5.oktobris 2021, 6:36 Atbildēt
RReds
Nu tatad ram irniemesls,ir tupinautovaditaji,ppats esmu saskaries ar galvas invalidirm kas izdoma izskriet apdzenot man priekšā ka man jārauj gravi.Tas nav nopietni.Latvija stipri japiedoma pie braukšanas kukturas.Vairums kas brauc normali neparkapjot kautkadas policijas izdaribas ir stipri pofig,ņaud tie kam noteikumus ieverojot sap ānuss.
5.oktobris 2021, 6:38 Atbildēt
RReds
Ta vieta lai ņaudētu autobrauceji vareja nebraukt ar parkapumiem un ja nebutu sodu un parkapumu policjjai naktos daudz ko likvidet savas nodalas jo vairs nebutu vajadzibas.Un kas ta par tupu modi neieverot noteikhmus?atrak nonaksi gala merki,drosak brauksi?vai kas par problemu?ja celi ir dirsa,maksajam liekllus nodoklus bet tapec jau nav sev jaspite un japarkapj,sliktu ne jau policolistiem izdari,bet savam budzetam.Ari parkapjot citu autovaditaju acis neesi kruts bet dalbajobs,ari tas 2 minutes neko Tava dzive neizmainis.
5.oktobris 2021, 6:32 Atbildēt
EEmīlijai
Tieši tā!
5.oktobris 2021, 6:38 Atbildēt
XXxx
Es neesmu super vaditājs. Nelielos braucu +/- 10KM robežas, bet ja pie atruma ierob 50 Tev pa priekšu velkas mašīna ar ātrumu 42km stundā, reali besis sanāk. Un vēl pa otro joslu.
5.oktobris 2021, 6:50 Atbildēt
ŠŠausmas
Ir arī tādi, ierauga policijas auto un gandrīz vai apstājas.
5.oktobris 2021, 7:10 Atbildēt
HHaris
Es piekrītu xxx-am. Tiešām tracina šie trušbūri ar 85 km/h uz Rīgas apvedceļa. Aiz viņiem savācas 20 auto strīpa un tad visi velkas. Vēl problēmas rada mobilo telefonu lietotāji pie stūres. Nu tīrākie dauņi, piedodiet nenoturējos.
5.oktobris 2021, 9:51 Atbildēt
RRaimonds
Nu, tad beidzot!
Anarhijai un visatļautībai būs darīts gals!
Mazo krāniņu īpašnieki nevarēs izpausties!
5.oktobris 2021, 6:38 Atbildēt
hha ha ha
90% džipu īpašnieku gaidāmas grūtās dienas. :))
5.oktobris 2021, 6:40 Atbildēt
EElites sūc eiriķus projektā
Bet mumskatrā darbvietas kliedz un nervoza gaisotnē darbā no tā izriet zemi atalgojumi......izņemot elites krāpnieki sūc projekta naudas procentiem.
5.oktobris 2021, 6:46 Atbildēt
ddocial credit system
#karinatkapies. nespriceto atpazisana pec sejas.
5.oktobris 2021, 6:50 Atbildēt
aanda
Tåds ideotisms var bût tikai Latvija
5.oktobris 2021, 6:58 Atbildēt
JJtvajmaķ
Jā. Tādas ideotes var būt tikai Latvija.
5.oktobris 2021, 7:41 Atbildēt
DDzimisLPSR
Šīm lietām vienmēr nauda atradīsies , pārējie var paciesties.
5.oktobris 2021, 7:09 Atbildēt
ĀĀRONS
Ja paskatās, cik Latvijā ir plakanzemiešu, tad nav brīnums, ka uz ceļa ir tik daudz pitekantropu. Jūs domājat, ka tas indivīds, kurš Gobzema saietā auro : covida, bļ*, nah** nau! ir adekvāts autovadītäjs? Nu, nav gan...
5.oktobris 2021, 7:09 Atbildēt
VViunis
Ja paskatās uz tiem potētajiem,kuri iedomājušies,ka pote padara viņus nemirstīgus un covids pazudīs tāpat vien,tad nav brīnums,ka uz ceļa ir tik daudz nemirstīgo! Neesmu gobzema fans... bet tu neesi par viņu labāks!
5.oktobris 2021, 8:39 Atbildēt
ffredīīs
ehehē, jau atkal viens daunis , super nemirstigais, no potes parmīzušais, iepukstējās, klusējat nu nācijas tupākā un vārgakā daļa, apnikušas jūsu glupās ņaudēšanas
5.oktobris 2021, 20:07 Atbildēt
ppipars
Vēl jāsapērk radari kājāmgājēju regulēšanai , tur vēl varēs noplēst naudu .
5.oktobris 2021, 7:11 Atbildēt
KKUKU
5.oktobris 2021, 13:13 Atbildēt
LLatviešu burti
Īsteni latvieši ir jākontrolē pamatīgi - jo to vairumam nestrādā smadzeņu bremzes.
5.oktobris 2021, 7:30 Atbildēt
PPipers
Labāk domājiet par naudas kāstuvi , tehnisko apskati reizi 2 gados , konkrēti , cik % avārijās ir no tehniskā stāvokļa - 0 !
5.oktobris 2021, 7:31 Atbildēt
RRūsas klucis
Avārijas no tehniskā stāvokļa nerodas, bet nāves un invaliditātes gan. Cita lieta - pie mums TA izlaiž cauri auto, kam ar dūri var izsist caurumu.
5.oktobris 2021, 7:57 Atbildēt
ssavs
Un kā tas caurums ietekmē satiksmes drošību.
5.oktobris 2021, 10:34 Atbildēt
VViunis
Tev patīk spīdums! Pastāsti,kā rūsa iettekmē satiksmes drošību?
5.oktobris 2021, 8:51 Atbildēt
WWvW
Nav nemaz jāsola, plāns ir visu totāli- digitāli visu kontrolēt. Un ceļi protams nav izņēmums . Hujūrkods arī ir viena no pirmajām vēsmām. Ķīnā jau tas notiek pilnā mērà.
5.oktobris 2021, 7:34 Atbildēt
JJtvajmaķ
Piekrītu. Uz Latvijas ceļiem vajadzīga totāla kontrole. Viena liela daļa autovadītāju brauc kā galvā slimi vai pļutka piemetusirs un ātrāk jātiek uz poda. Par sarkanā signāla neievērošanu un ātruma pārsniegšanu virs 30km/h transportlīdzekļu konfiskāciju un sodu 5000€.
5.oktobris 2021, 7:40 Atbildēt
JJtvajmaķ
Par virziena rādītāja neieslēgšanu vai novēlotu ieslēgšanu 3000€.
5.oktobris 2021, 7:42 Atbildēt
vvispār
Pilnīgi piekrītu.
5.oktobris 2021, 7:42 Atbildēt
zziihai
da vispār vajag ieviest nāves sodu ātruma pārkāpējiem, nav OCTA, turpat laternas stabā pakārt par biedējumu citiem. Kariņa politika rullē!
5.oktobris 2021, 15:24 Atbildēt
IInformācijas vakuums
Kad beigs rakstīt tukšus solījumus? Kāpēc nekas netiek darīts tagad? Kāpēc plāno darīt nākotnē, bet nedara darbu, par kuru šodien atbildīgās amatpersonas saņem algu mēnesī tūkstošos? Tā vietā, lai bezjēdzīgi 30 gadus solītu uzlabot situāciju uz ceļiem, nekas nav darīts, lai informētu iedzīvotājus par izmaiņām satiksmes noteikumos, par jaunām ceļazīmēm, par izmaiņām kustībā. Bezjēdzīgi stundām zviedz televīzijā moderatori, rāda pekstiņus, bet nevienā raidījumā neiedala kau 3-4 minūtes, lai paziņotu, kādas šodien izmaiņas satiksmē, kādas jaunas ceļazīmes izvietotas, kādi jauni noteikumi stājušies spēkā, kurās vietās pastiprināti jāuzmanās u.t. Viens Timrots strādā un aizstāj veselus departamentus, bet ar to nepietiek. Vismaz puse autobraucēju un 90% velobraucēju nezina satiksmes noteikumus, tāpēc tie jāskaidro vismaz publiski.
5.oktobris 2021, 7:46 Atbildēt