Komentāri: Kā gudrās iestādes izmuļķoja "Latvijas dzelzceļu" un cik skaisti tās tagad taisnojas

Komentē 6

Veltīga laika un burtu šķiešana, Arni! Vienīgas, kas labi, ka Tu to dari, piem., manā vietā. Citādi, sagaidīt atbildību no mūsu ierēdņu šļuras, kaut vai vissīkākajā, vai šķietami visneiespējamākajā koruptīvajā megalietā, ir nevietā. Latvijas valsts ir padarīta par birokrātijas ūdensgalvu. Mums ir tādi kantori un izpildītāju izpildītāji, par kādiem pati Brisele pat sapņot neuzdrīkstas. Tur, vismaz politiskas rīvēšanās dēļ, vēl kaut cik nedroši ir vārīt atklātus sūdus, kamēr pie mums visa, ja pat labi iecerēta, jebkāda politika atšālējas un iegūst kanalizācijas satura vērtību tieši nenormāli biezā ierēdniecības slāņa dēļ. LDz tik pat labi varēja aiztaisīt ciet pa īstam. Ne gailis, ne Eģiks pakaļ nedziedātu. Īslaicīgais bizness, sagriežot sliedes, kompensētu visu!

21.jūlijs 2023 Atbildēt

Mums jau te tāda sociālistiskā sacensība izveidojusies, sūds par valsts ekonomiku, galvenais mērīties kurš lielāks parukrainis, pretkrievs vai pretbaltkrievs.

21.jūlijs 2023 Atbildēt

Ko darīt tādu nu mēs valsti esam uzcēluši domājot par vis kaut ko tikai ne par savas valsts labklājību.

21.jūlijs 2023 Atbildēt

Štrunts par to, ka kāds ne tā ieteica un kāds ne tā saprata, svarīgākais ir cits - padomnieku armijas un pie budžeta piesūkušos "vadītāju" atalgojuma konkurētspējas palielināšana, jo mēs tak redzam, ka valsts pārvaldē katastrofāli trūkst "speciālistu"!

21.jūlijs 2023 Atbildēt

vai kads ari nes atbildibu par visam nejedzibam

21.jūlijs 2023 Atbildēt

...Kad valsts iestādes sāk rīkoties šādā kārtā, tad nav šaubu, ka tās vairs nav uz īstā ceļa, jo valstij principā vismaz, ir jābūt atsevišķo indivīdu labklājības vairotājai un sargātājai, bet nevis pamazinātājai un kaitnieciskai...

21.jūlijs 2023 Atbildēt