Komentāri: Autobuss laukos kalpo par dekorāciju, nevis par pārvietošanās līdzekli

Komentē 12

Kuras kompānijas autobusa vadītājs tas bija 25 janvārī?

14.februāris Atbildēt

Ja menidžere necenzēti lama darbiniekus kuri ir iebiedēti un nolamāti , tad menedžerei vajag prēmijas dot , mūsu valsts priekšnieki mīl jukušus darbiniekus , nu valsts gribēja satricināt Daugavpilī , domāju skolu reformu , bet tracina lauku iedzīvotājus .

14.februāris Atbildēt

Vidusslānis bendē dzīvi parastiem cilvēkiem un to dara apzināti , ja menedžerei nav divas mašīnas un brūngani lai tauta iet kājām ...

14.februāris Atbildēt

Nu ierakstiet ka jāuzturas humāni pret cilvēku ,

14.februāris Atbildēt

Ja šoferis izlaiž 90 gadīgu tantinu kalna galā un nevis kilometru tālāk tad uzņēmuma. menidzere šoferi iesauc kabineta un pusstundu lamā . Nav tādu likumu kuri liek slikti izturēties , bet jukušas menidžeres tos izdomā , viņas tēlo satversmi un iekšējie kārtības noteikumi ir augstāk stāvošu par satversmi , un valsts likumiem .Bet kuru tas uztrauc .Aizliegt iekšējās kārtības likumu ko nosaka kāda dāma patvaļu .

14.februāris Atbildēt

Ja kāds tādai menidžerei ko pateiks viņa sazinies vīrieši orgānus uz tavām atskaitēm , un lielā priekšniece kuru pametis vīrs tūlīt atlaidīs .

14.februāris Atbildēt

Menidžere kura patīk priekšniecei vai priekšniekam ir cars un dēmons izveido savus likumus , sociālā darbiniece noteica savu limitu , cik kurš var saņemt sociālo palīdzību pēc sava prāta , tam nebija sakara ar valsts noteikumiem . Viņu darbā paaugstināja .

14.februāris Atbildēt

Kamēr iekšējie kārtības noteikumi būs augstāki par satversmi tikmēr tā būs , nav likuma , kurš liedz palīdzēt cilvēkiem , tie ir vietējo menidžeru izdomājumi .

14.februāris Atbildēt

Ir jau vēl trakāk, pieturā stāv cilvēks, autobuss brauc garām, brauc garām naudai un prasa dotācijas no valsts. Šajā nozarē nav brīvais tirgus, - proti, netiek ļauts veikt pasažieru pārvadājumus ikvienam, jebkurā maršrutā, ja vien spēj izpildīt visas prasības. Izvirzītās prasības pārvadātājiem - lai Dieviņš nogrābstās, tās nav praktiski izpildāmas, turklāt puse no tām ir nevajadzīgas. Ja īsi, varam vien paraustīt plecus, kā tā sistēma izveidota.

14.februāris Atbildēt

Nav jau tā, ka prasa. Tur darbojas atstrādāta shēma, noslēgti jauki līgumiņi, amatpersonas (tās pakaļas, kuras apmācītas glauni atrunāties, tēlot vētrainu darbību, bet neko nepateikt un neizdarīt) tiek dāsni atalgotas un "visi laimīgi".

14.februāris Atbildēt

mjā, atbraucu no Tenerifes - darbojas elektroniskā karte-biļete ar dienas vai skaita biļetēm visiem reisiem jebkurā salas punktā, var maksāt ar mobilo, ja protams konkrēti tavam operatoram tā kalna galā ir zona, biļetes tirgo kases, kur tās ir, un jebkurā pieturā biļetes pārdod arī šoferis, protams, tad maksā dārgāk. Autobusi pēc izmēriem atbilstoši līniju noslodzei. Šoferi kalnu serpentīnos uz 1.5 joslu (uz abiem) pamanās samainīties, lielās somas var novietot bagāžas nodalījumā, visiem pietiek laika ielikt un izņemt, elektroniskie tablo rāda pieturas, google maps vari izsekot visiem autobusiem ar precizitāti līdz minūtei... Jā protams bieži kavē - bet kāpēc? tāpēc, ka biezie tūristi protams nebrauks ar autobusu, bet par visām varēm, pašiem stāvot korķos, jāmēģina nokļūt ar īrēto auto līdz jebkuram iepatikušam punktam, lai tur pašiņu uzņemtu. Jā protams, pieturvietas tiek ievērotas, jo izlaist ārpus pieturas bieži ir bīstami, bet pieturas ir gana bieži, pietiek, un ja nepietur lielais buss, tad būs piepilsētas līnija. Jā pasažieri un šoferi sveicinās. Protams buss nepieved līdz katrai kalnu mājiņai, ar to jārēķinās, ja dzīvo nomaļus, nekur pasaulē autobuss neizpilda taksometra funkcijas. Par biļešu cenām un atlaidēm vietējiem labāk noklusēt, jo tad var tiešām sagribēties dakšas pameklēt priekš mūsu šeptmaņiem. Un arī Tūristu biļetes nav dārgākas, kā mūsējiem autobusiem, jo pašvaldība labi saprot, kas notiks, ja autobusu satiksme samazināsies.

14.februāris Atbildēt

Ai nu ko Tu.....

Mums tak viss ir pilnīgi savādāk jebkur pasaulē - gan Daugava unikāla, jo pāri tai jābūvē teju dārgākais tilts pasaulē, gan apstākļi gar robežu ir vissarežģītākie, tādēļ žogs jābūvē divdesmit reižu ilgāk un sešpadsmit reižu dārgāks, nekā, piemēram, Polijā. Arī autobusu reisi ir neskaitāmas reizes sarežģītāki, nekā citur pasaulē. Pat railbaltiks pie mums atšķiras no Igaunijas vai Lietuvas. Mums jālepojas, mēs esam unikāli. DIŽĀ VVF, kura savulaik brauca uz Maskavu, lai kopā ar Latvijas okupētājiem slavinātu okupantu "varoņdarbus", reiz teica: "Mēs esam vareni, mēs varam"! Ko un kā mēs varam, mēs šodien redzam!

14.februāris Atbildēt