Komentāri: Laukos autobusu pieturas jālikvidē kā tādas. Autobusiem jāapstājas pēc pieprasījuma

Komentē 29

Aļaskā vilciens apstājās , kur ir vajadzīgs TV redzēju vispār loģiski kaut gan pietura ar nojumīte , kur paslēpties no lietus netraucē.

16.februāris Atbildēt

Mīļie cilvēki, man arī drīz būs 70, bet kā izglītotam cilvēkam, kurš ik pārdienas brauc uz laukiem un no laukiem ir jāpasaka savs viedoklis. Pirmkārt, jebkuram ceļu satiksmes dalībniekam ir stingri jāievēro Ceļu satiksmes noteikumi, kurš vada auto, tas sapratīs. Otrkārt, man ir svarīgi lai autobuss manā pieturā pienāk un attiet stingri noteiktā laikā, Treškārt, jebkurš autobusa pasažieris gan vecs, gan jauns, gan skolnieks vēlas nonākt galamērķī, tik ātri, cik vien tas ir iespējams no sen pārbaudītu starppilsētu maršrutu reisu likumiskas izpildes, jo viss tiek pakārtots ar ceļu satiksmes noteikumiem. Ceturtkārt, Visos pagastos kursē skolēnu autobusi, kurus izmanto arī pagasta ļaudis gan aizbraucot līdz veikalam vai pieturai un tikpat veiksmīgi nokļūst atpakaļ.

Pietkārt, es šet neredzu nekādu absurdu, jo tieši vecāki ar savu auto noteiktā stundā autobusa pieturā sagaida savus bērnus vai radiniekus un otrādi, iesēdina autobusā.

16.februāris Atbildēt

Brin tāpēc nav jālikvidē pieturas jo pieturām jākalpo ka zināmam punktam visām, un stājas arī pēc pieprasījuma utt. Toč lohartronels

16.februāris Atbildēt
Guntis Akmeņkalns > m.r.te.vanaga

Jā! Jūs, Vanagas kundze, precīzi uzskaitījāt argumentus, kurus uzskaita virkne amatpersonas, politiķi, pasažieru pārvadātāji un virs labklājības vidusmēra esošie, tie, kuri uz laukiem brauc ar privātiem transporta līdzekļiem, kuri savus bērnus, mazbērnus uz attālo pieturu aizved un no tās mājās pārved ar mašīnu. Bet, Mārīt, laukos dzīvo ne tikai turīgo slānītis. Laukos dzīvo arī tuvu nabadzības slieksnim esošie, tie cilvēki, kuri pat velosipēdu nevar iegādāt, lai lielie attālumi nebūtu jāmēro kājām ejot. Protams, ir jau arī sestkārt, kuru varējāt te pieminēt, proti,- tie laucinieki, kuri iet ar kājām uz un no tālajām pieturvietām, nesot savu nesamo, vingro, tādejādi uzlabojot savu fizisko formu, bet tomēr....Jūsu argumenti ir nepārliecinoši!

16.februāris Atbildēt

Holivudas filmās parāda arī staigāšanu pa Mēnesi

17.februāris Atbildēt
Edzus Zvejnieks > m.r.te.vanaga

Beidziet par satiksmes noteikumiem, tas pat muļķiem skaidrs, nu nevarēs konkrētā vietā, pabrauks 100-200m talāk, nu nav tā baltā nepartrauktā līnija bezgalīgi, 4.studijas sižetā pieminētajā pieturā pirmais autobus pēc saraksta apstājās pēc pulksten 9, kā cilvēks var aizbraukt uz darbu, un vēl minetajā pietura minēja gadījumu, kad autobuss aizbrauca garām 5 cilvēkiem vienā pieturā, dziļos laukos 5 cilvēki!!!!!!!!!!!!!!!!!

17.februāris Atbildēt

Ha! Bet kāpēc autobusu šoferiem stingri noradīts, ka nedrīkst apstāties ārpus pieturvietām? Brīdinoši paziņojumi un kameras ievietoti katrā busā. Ticiet, nav patīkami pl. pusdesmitos vakarā pabraukt garām mājai un nākt pāris km .atpakaļ pa šoseju, kur garām brāžas "fūres", bet gājējam uz asfalta nav vietas. Ir jau šoferīši, kuri liegumu pārkāpj, bet ir arī tādi, kuri pasaka: "Ja to ierakstu skatīs cauri, man prēmija būs nost"

16.februāris Atbildēt

Bija laiks, kad Jelgavas novadā varēja pie katra staba palūgt soferi pieturēt, protams ieverojot satiksmes noteikumus un kaut kadas pieklajības manieres, piemēram, neturēsi autobus 100-300m no pieturas, ja pieturā, kāds gaida.

17.februāris Atbildēt

Bet tagad nezinu, bet domaju daudz no šofera atkarīgs.

17.februāris Atbildēt

Un tagad iztēlojamies- brauc cilvēks no ķīmijterapijas. Līdz brīdim, kad ar viņu sāks notikt šausmu lietas, viņam ir konkrēts laiks- līdz mājai tikt var paspēt. Bet viņu neizlaiž viņa pieturā. Cilvēks raudādams iet par ceļu, un tad SĀKAS. Varbūt tikai krampjaina vemšana, bet varbūt pat nesamaņa dēļ tā, ka nebija, kur apsēsties. Ziemā. Aukstumā. Tumsā. Neviena cilvēka tuvumā. Tikai laimīgi birokrāti kaut kur tālu, siltumā un gaismā.

16.februāris Atbildēt

Atvainojos. Nevis "par ceļu", bet "pa ceļu"

16.februāris Atbildēt

+++

21.marts Atbildēt

"Autobusu pieturas laukos jālikvidē kā tādas."

Atvainojiet - kā kādas?

16.februāris Atbildēt

Tiešām!!! - Bet kāpēc autobusu šoferiem stingri norādīts, ka nedrīkst apstāties ārpus pieturvietām?"??? Vai te nav mūsu "dobļesnajā"priekšniecībā kas domāšanā vai mistiskos noteikumos jāmaina???Tā jau satiksmes autobusi dēļ maršruta laika velkas ātrumā...Pieturas tieši ir vajadzīgas,lai būtu kāda laika kontrole un tā Cenas piespriešana,līdz kurienei.Un,kā Fredis teica-cepuri nost un kulej priekšā parTiem īstajiem Šoferiem,kuri bez bubināšanas pat apstāsies,ja redzēs,ka autobusu gaida,un ne tikai izlaidīs,kad palūgs! Ne maršrutu iekavēs,ne sajūgs tehnikai tik ļoti nodils...Tādus ir jasaglabā darbā,un prēmijas jādod! Nevis bieži vien "profesionālajos"burkšķos jānoklausās,cik nabadziņi pārpūlēti...

16.februāris Atbildēt

Pilnīgi piekrītu. Absurds, lai no laukiem nokļūtu Rīgā un atpakaļ, jāiet 2 km uz vienu vai otru tarifa pieturu, jo manējā, lūk, nav iekļauta sarakstā. Varētu domāt, ka cilvēki bariem braukā šurpu turpu un piestāšana "manā" pieturā, kurā ir gan pieturas zīme, gan nosaukums, ļoti ietekmētu maršruta izpildi kopumā. Vajadzētu atbalstīt visādos veidos to, ka dzīvoju un nodokļus maksāju šeit, laukos, un uzturu sakoptu vidi. Atbalstu, lai arī reģionālie autobusi piestātu tur, kur ir braucēji.

16.februāris Atbildēt

Ierednis ir ,,stulbs,, , vinš neredz realo dzīvi, viņš redz tikkai no kurienes ir izsista biļete, un varbūt tā, ka tai oficalā pieturā reti kurais kāp, bet tās kuras izņemtas var kāpt pat 10x vairak.

17.februāris Atbildēt

Beidzot viens konkrētāks raksts, kurš veltīts lauku cilvēku interesēm. Ne tikai jāizlaiž, kur cilvēks lūdz, bet arī jāuzņem jebkurā vietā, ja cilvēks savlaicīgi pacēlis roku, to nepārprotami lūdz! Nezinu kā Izraēlā, bet ASV, lai autobuss pabrauktu garām cilvēkam ( naudai ) - nu, nē, biedri, tas nav iespējams! Latvijā, starp citu, pasažieru pārvadājumu jomā joproj­ām nav brīvības. Es, izpildot attiecīgās prasības, nevaru pārvadāt pasažierus jebkurā maršrutā, jebkuros laikos. Īsi sakot, ja tik būtu politiskās gribas, ierēdņiem būtu jāizdara viena lieta - jāsastāda saraksts ar to normatīvo aktu, vai normu atcelšanu, kas traucē/aizliedz nozarē ieviest brīvo tirgu, to starp, uzņemt, izlaist pasažierus viņiem ērtākajās vietās lauku teritorijās.

16.februāris Atbildēt

Manupraat ljoti laba ideja. Mani nedaudz samulsinaaja Brishkena bilde, jo saakumaa lasot brriniijos, ka Brishkens kaut ko taadu vareetu sadomaat... ak jaa, Latkovska kgs - visu cienju!

16.februāris Atbildēt

Vēl lielāks stulbums. kurš vērojams laukos, ir ar Likumu noteiktās prasības celtniecības jomā- pat siltumnīcas, tualetes būvēšanai jāsaskaņo ar būvvaldēm, izstrādājot būvprojektus. Polija to visu atcēla. Kad Latvijā lauku cilvēki tiks atbrīvoti no šī vājprāta nav zināms. Kad lauku teritorijās būvniecība tiks atstāta tik cilvēku ziņā, kad cilvēks savā īpašumā varēs brīvi būvēt ko grib, kā grib, uzņemoties tiešu atbildību par prasību izpildi, nav zināms. Kā tikt vaļā no ierēdņu diktātiem, neviens nezin, visi politiķi, ierēdņu armija tēlo muļķīšus, un lauki tiek pamesti.

16.februāris Atbildēt

Nepareizi! Jums, rīdzeniekiem, lauki ir viss, kas nav Rīgā, bet gluži tā nav. Man, viensētā, neviens netraucē būvēt šķūnīšus, siltumnīcas vai tualetes jebkurā vietā, taču bijušajos saimniecību centros tomēr kaut kādai kārtībai jābūt.

16.februāris Atbildēt
Guntis Akmeņkalns > nikolajs.patjanko

Jūsu viensētu, Nikolaj, nav apmeklējis būvinspektors! Laimes luteklis esat! :) Baidos, ka neesat arī palasījies likumus, proti, nezināt, kas tik nav jāizpilda, lai lauku viensētā, savā īpašumā ko uzbūvētu.

16.februāris Atbildēt

Šim un līdzīgi domājošiem ministriem, valsts ierēdņiem, kuri dzīvo pilsētās, būtu lietderīgi vienu gadu padzīvot laukos, lai "izbaudīt" savu lēmumu "ģenialitāti", vismaz gūtu priekšstatu par patieso dzīvi laukos

16.februāris Atbildēt

Lasu un manī ir dusmas...ne velti ir teiciens-paēdusi pele izsalkušo nesaprot.Ierēdņiem nav vēlmes iedziļināties problēmas būtībā,kalpot savai tautai.Tieši tā-kalpot,jo viņiem alga nāk no tautas kabatas,autotransports tiek dotēts no budžeta.Es šo jautājumu atrisinātu ātri un vienkārši.1) Pieturas ar nosaukumiem-lai varētu aprēķināt biļešu cenas.Starp galvenajām pieturām ceļu malās izliktu vienkāršas pieturzīmes ar uzrakstu-uz pieprasījuma-lielāka formāta,ar atstarojošu apmali,lai tumšā laikā var redzēt.ja cilvēks vēlas lai buss apstājas-uz ceļa ceļ roku,busā palūdz šoferi apstāties.Biļešu cenu aprēķina kā līdz tālākai pamata pieturai.nekādas atrunas par drošu braukšanu,maršruta kavēšanu nav attaisnojamas-laucinieki nebrauc masveidā,lauku ceļi nav nekādas ātrgaitas šosejas.

16.februāris Atbildēt

Kā tad tik tālu nonācām? Katrs tantuks nopirka volgu un tagad pie friziera brauc pats? Pavisam vienkārši, mūsu izcilās valdības, kurām principā neinteresanta nodokļu naudas izcelsme jo tā princjpā nav notērējama (skat. Kariņa lidojumi), paralēli ikgadējai pasažieru pārvadātāju dotēšani tāpat principā nav domājusi par to, kā tantuku pārliecināt par sab. transporta izdevīgumu iepretī volgai. Iesēsties milzīgā, grabošā kastē, kura 45 km līdz novada centram kratīsies 2 h, jo tiek dzīta pa visām tetertakām... Jau pirms 20 gadiem sistēma varēja būt sakārtota, iedalot lomu privātajam biznesam. Taču, nav sen pagājis laiks, kad vecie, padomijas gadu ATU kantori vēl dedzināja Valsts naudu veco "speciālistu" vadībā. Šodien braši šķiļam idejas par to, ko negribējām darīt vakar! Apmēram tā vada arī Valsti. ( skat. šodienas sarunu ar Čakšu)

16.februāris Atbildēt

Desmitniekā, kaut padomijas gadu ATU kantori, kuri tagad pārtapuši par pašvaldību kopuzņēmumiem, kuru valdēs, padomēs sasēdušies vietējie deputāti, domju priekšsēdētāji, dedzina valsts dot­ācijas joprojām.

16.februāris Atbildēt

labi, ka vēl nra.lv ir vieta , kur populācijai nolaist tvaiku - tas priekšniecības nopelns. Paldies. Ierosinājumi, kā parasti, uz ātru roku sagrābstīti. Priekš tam jau ir ierēdņi, lai ilgi apsvērtu risinājumus un neatbildētu par saviem lēmumiem.

17.februāris Atbildēt

Paklausoties to ierēdni 4.studijas sižetā, sapratu, ka tie ierēdņi nedraudzējas ar galvu, ierēdnis skatās atskaitēs un redz , ka kādā pieturā neviens nekāpj iekšā, bet realajā dzīve tur var kāpt diez gan daudz, jo autobusa šoferi cik saprotu biļetē iedrukā to pieturu no kurienes mainās cena, 3-4 pieturas varbūt ar vienu cenu, bet iedrukās talāko, bet šo visu ierēdnis nezin, viņš tik bolās papīros. Un tad sanāk, kā konkretaja sižetā pieminētais piemērs, ka 5 pasažieriem pieturā autobuss pabrauc garām. Laukos 5 cilvēki vienā pieturā, tas taču ir kolosāls ķeriens, bet nē, brauc garām, jo ierēdnis tā l\ēmis.

17.februāris Atbildēt

Vienaldzīgie ieredņi un politiķi Rīgā nesaprot, ka dažam labam pie tiem dažiem km līdz ,,vecai,, pieturai varbūt jāmēro daži km nost no liela ceļa, 1-1,5h no rīta , 1-1,5h vakarā pēc darba, deputāta resnai ,,cūkai,, to nesaprast, viņam visu valsts atmaksā.

17.februāris Atbildēt

.. te Silva rakstīja : "..nebija, kur apsēsties. Ziemā. Aukstumā. Tumsā. Neviena cilvēka tuvumā. Tikai laimīgi birokrāti kaut kur tālu, siltumā un gaismā"

.. kā tas nākas, ka NEVIENS NEDZIRD???? .. nesaprotu .. , bet "laimīgos birokrātus" žņaugšu, sukas, ar šīm pašām rociņām .. ;//

21.marts Atbildēt