Komentāri: Igauņiem sāk apnikt latviešu lēnīgums. Ja Latvija turpinās muļļāties, "Rail Baltica" dzelzceļš ies Rīgai garām

Komentē 11

Dzelzcelš dos savu pienesumu ekanomikai bet vai ir vajadzība vadāt gatavo plaša parēriņa pproduciju milzīgus attālumus vai tomēt vadāt trūkstošās izejvielas un ražor uz vietas

17.decembris 2023 Atbildēt

Ha ha ha

Izcila ziņa.

...un paliks tūdaliņi pie pusbūvēta gājēju tilta Daugavmalā, būvbedres pie lidostas un tukša perona dzelzceļa stacijā.

Pelnīti!!

17.decembris 2023 Atbildēt

Dīvaini, bet pirms 160 gadiem dzelzceļu ar lāpstām, kuvaldām, lomiem un zirgu transportu Krimas kara laikā būvēja šādos termiņos un izmaksām === 1858. gadā tika apstiprināti akciju sabiedrības statūti un saņemta būvniecības atļauja. Tā paša gada 8. maijā Vidzemes ģenerālgubernators kņazs Suvorovs svinīgā ceremonijā atklāja Rīgas-Daugavpils dzelzceļa izbūves darbus. 10,5 miljonu rubļu vērtā angļu inženieru vadībā izbūvētā divceļu dzelzceļa līnijas oficiālā atklāšana norisinājās 1861. gada 12. septembrī.===

17.decembris 2023 Atbildēt

Ķīnieši Pekinas -Šanhajas ātrgaitas, kur pēdējos 4 gadus ekspluatācijas vidējais ātrums ir 291,9 km stundā ,dzelzceļa 1318 km garo trasi vel pirms 12 gadiem , izbūvēja 3 gados ! Tur 22 tuneļi 16,1 km garumā un 244 tilti ! Savukārt Šanhajas lidostu ar pilsētas centru savieno kopā ar vāciešiem uzbūvēta trase kur tiek sasniegts 430 km/st , bet testos jau regulāri ir sasniegti 600 km stundā !!! 2025.g. tas būšot ikdienas ekspluatācijas ātrums .

17.decembris 2023 Atbildēt

Interesanti Artūr Ozol starp kādām stacjām Latvijā vilcieni varētu uzņemt ātrumu 200, 400, 600 km/h, starp Rīgu un Tukumu, Rīgu un Jelgavu( apstājoties katrā stacijā)? Vai varbūt starp Liepāju un Daugavpili? Varbūt izvērtē pirms izsaki stulbus salīdzinājumus.

17.decembris 2023 Atbildēt

Kīnieši kilometriem diennaktī uzbūvē augstas kvalitātes šosejas!

17.decembris 2023 Atbildēt
Guntis > sv.tais.naivums

Šāds ātrums Kauņu, Varšavu. Bet par vietājiem vilcieniem lielas šaubas. Skultes virzienā dzelzsceļš jau ir, savukārt Bauskas virzienu nosedz autobusi. Vilcienu piepildīt būs pagrūti, īpaši, ja ņem vērā, ka stacijas(par kuru finansējumu Ašerādens brīnījās) atradīsies nomaļus.

17.decembris 2023 Atbildēt

Kur tad Kariņa lidojumu nauda? Varbūt investēt to naudu Rail Baltica celtniecībā!

17.decembris 2023 Atbildēt

Interesanti pakurieni vālēs igauņi ja ne caur Latviju? Tādā gadījumā nelaižam cauri nevienu transportu no Eesti. Caur Somiju nespīd, jo Krievija bloķēta. Nav mums nebūs jums.

17.decembris 2023 Atbildēt

Latvijā strauji sarūk iedzīvotāju skaits. Kas brauks ar to vilcienu? Labāk to naudu būtu veltījuši demogrāfijai, lai tauta neizmirst.

17.decembris 2023 Atbildēt

Vienā konkretā vietā ar visu Dziesmugrāmatu.

Cieši.

17.decembris 2023 Atbildēt