Ministrijas samazināt par75 proc un algas 2 x minniimalās .Nauda būs šogad! Jo kam Latvijā 330 000 valsts sektorā? Skolotāji ārsti,miliči in valstd uzņēmumos stradajošie ir 100 000! ves
Linkaits: ''Es dzeru šampanieti, iesmeju, un noraugos uz tiem ''nabadziņiem'' ... gļuk, gļuk ... un jauns nodoklīts klāt.''
Labs aptrakušās un pumpainās pusaudzes Grietas Tūneberģes māceklis ...
Vēl viens pierādījums, ka augšas dzīvo citā realitātē. Un kā mēs saulainajā nākotnē tiksim uz mugurkaulaino dzelzceļu? Vai tautai jāsāk apdzīvot vecās dzelzceļa stacijas?
Nesaprotu, 250 miljonus var atrast, ko iegrūst nerentablam airbaltik, bet 70 miljonus nevar paņemt no tā paša covid 19 fonda 3 miljardiem, kas nav jāatdod.
Kur problēma? Nomainiet krievu dīzeļus pret rietumu ražojumiem un rullējiet tālāk. Ir taču precedents. Visi droši vien ir redzējuši moderna paskata dīzeļlokomotīves, kas ved kravas vagonus. Tad lūk tās ir dziļi modernizētas vecās "muņkas" ar moderniem dīzeļdzinējiem. Ja Linkaitis to nezina, tad pastāstiet pamuļķim.
neko tur vairs nevar nomainīt. Otru dziļu modernizāciju vecie bleķi neizturēs ... Visdrīzāk, pats Ļiņka jānomaina, turklāt ar steigu, kamēr nav vēl lielākus sūdus sataisījis ...
Tak savulaik, pirms gadiem 10-12, jau LDZ modernizēja pāris RVR veco dīzeļvilcienu, aizstājot "Zvezda" dīzeļus ar vācu "MTU" firmas dīzeļiem un "Voith" transmisiju. Kā šsodien atceros dzelzcxeļa pašlavonošos rakstus medijos, cik tie gan ekoloģiski, gan nesalīdzināmi mazāk pakļauti bojājumiem. Un kur tas viss tagadiņ ir? kaut kur sētmalē?
Tu laikam nesaprati. Gan kravas, gan pasažieru kustībā tādas lokomotīves brauc jau labu laiku un tālu tiek. Problēma ir tajā, ka ja veiks dziļo modernizāciju te pat Latvijā mūsu strādnieki un projektētāji, tad tas nebūs daudzmiljonu projekts un nebūs pie kā pasildīt kārās roķeles, bet daudzmiljonu projekts ir cita lieta. Tie vairs nav kaut kādi Šķeles klozetpodi. Tur var nokāst pat pusi no tāmes.
.... lielais 700 eiro dīzeļa nodoklis tiks uzlikts ekskluzīvām “Ferrari” un “Bugatti” marku automašīnām ... Oho, domāju, ka Ferrari un Bugatti rūpnīcas arī gribētu redzēt kādi izskatās dīzeļdzinēji viņu ražotajās mašīnās.
Baigi baigi aizdomīgi, ka Linkaitis tā plosās ap to dzelzceļu. Vai tik atkal nav ierindas pilsonis Šlesers savu pirkstu pielicis. Manuprāt vispirms vajadzētu sakārtot pārvadājumu jomu un tad pirkt vilcienus. Varbūt nemaz vairs nevajag.
Vispirms vajag nosaukt vainīgos, kuri palaida garām iespēju izmantot ES līdzfinansējumu. Bez cilvēku darbības taču bezdarbība(noziegums pret valsti),notikt nevarēja.
vajag cirpt pīpmaņus un bez žēlastības izskaust kontrabandu , čohā nemest tirgotājus , no viņiem izspiest , šaujot ceļa locītavā , piegādātājus , porcija deputātu un mentu zaudēs ienesīgās vietas. Bet mums jau nav cīnītāju par kārtību , mums ir pagrimušie ,naudas kārie... korupcija , vot kāda slimība mūs pārņem, nevis kovids
Nu melo ministrs. Nu un? Nedz viņš pirmais, nedz 50tais ministrs, kas melo.
Vēlētāji ir tik aprobežoti, ka var melot. Kapec2 ga nē?
Kādas gan problēmas ministram var radīt šie vēlētāji? Pukršķinās savos dīvānos?
Un pēc tam vienalga ievēlēs tos pašus zagļus.
Jūs viņus ievēlējāt - izbaudiet!
Labs aptrakušās un pumpainās pusaudzes Grietas Tūneberģes māceklis ...
No kā tad cita?
Baigi baigi aizdomīgi, ka Linkaitis tā plosās ap to dzelzceļu. Vai tik atkal nav ierindas pilsonis Šlesers savu pirkstu pielicis. Manuprāt vispirms vajadzētu sakārtot pārvadājumu jomu un tad pirkt vilcienus. Varbūt nemaz vairs nevajag.
Vēlētāji ir tik aprobežoti, ka var melot. Kapec2 ga nē?
Kādas gan problēmas ministram var radīt šie vēlētāji? Pukršķinās savos dīvānos?
Un pēc tam vienalga ievēlēs tos pašus zagļus.
Jūs viņus ievēlējāt - izbaudiet!