Komentāri: Elektroskrejritenis vairs nebūs dzērājtransports

18.05.2021. Imants Vīksne
 
DDrāzējOnkulis
Tos vēl varētu aprīkot ar alkometru, bet vispār dzērumā ar viņu v3l grūtāk braukt kā ar velosipēdu
18.maijs, 6:24 Atbildēt
nnost
no ietves šos!
18.maijs, 14:53 Atbildēt
WWww
Rīgā pašvaldības policijai būs ko darīt, sodīs un aizturēs uz nebēdu saulainā laikā. Bet vai tas mainīs situāciju un būs drošāk uz ietvēm vai gājēju pārejām?
27.maijs, 6:25 Atbildēt
PPirktspēja
Kā tad ar ratiem un tamlīdzīgām pārvietošanās ierīcēm? :)
18.maijs, 6:32 Atbildēt
TTotto
Idioti..cccp laiki tomēr bija labāki
18.maijs, 6:38 Atbildēt
ZZēns
Pidarasi..un kā viņi mani turēs???nolecu nost ..aizmetu prom un pierādi ka braucu.Un kad kontrolēs motopidarasus kas mauc starp mašīnām un vijabivajetsa?kad kontrolēs skrituļslidotājus..skeiterus un pārējos pidarus???
18.maijs, 6:51 Atbildēt
TTims
Grūti zēnam. Motobraucējiem atļauts starp auto braukt. Iemācies toleranci satiksmē pret citiem un nebūsi tik nīgrs no paša rīta. Un sabuhājies labāk steberē pa savu dzīvokli.
18.maijs, 9:52 Atbildēt
MMartin
Tev šoreiz nav taisnība, tagad visu nofilmē un ieraksta, vari mest kur gribi, bet sods būs jāmaksā. Pats esmu saskāries.
18.maijs, 10:59 Atbildēt
DDace
Kārtējais tiesiskuma brāķis. Ko likums paredz, kā notriektais gājējs varēs identificēt pārkāpēju? Nesen manu acu priekšā uz ietves ESR braucējs uzskrēja virsū sirmgalvim,kurš tika uzgrūsts kokam. Ārējus sasitumus nekonstatējām, no NMPD sirmgalvis atteicās, bet ESR braucējs pat neapstjās. Bijām vairāki aculiecinieki, turpat pilna iela ar mašīnām,bet kāda jēga?
18.maijs, 7:16 Atbildēt
xxxx
tieši tā, es baidos no šiem rīkiem un drīz sākšu pa braucamo daļu iet, autovadītāji ir rūpīgāki. mana draudzene 3 gadus ar štociņu staigāja līdz tika uz kājām pēc tā, ka velosipēds viņai bija uztriecies virsū. Velo pat neapstājās. Jūrmalā tie sūda elektroriteņi mētājas pa ietvēm, jālec pāri
18.maijs, 8:58 Atbildēt
UUna
Man ir jautājums,kà šis viss tiks kontrolēts?Pagaidām izskatās,ka nekā.Brauc lielā ātrumā manevrējot starp gājējiem,ignorē veloceliņus,aizķerot gājēju vienkārši aizbrauc.Vai tiešām ir jānotiek kaut kam nopietnam,lai śos mēslus aizvāktu no ietvēm?Pat numura zīmes viņiem nav.Un kādi 25 km/h?Vai tad gājējs pārvietojas pa ietvi ar 25 km/h?
18.maijs, 8:28 Atbildēt
llatviešu burti
Jā, par tām numura zīmēm tā dīvaini.... velosipēdiem kādreiz taču numurzīmes bija obligātas - vai tad tagad vairs nav?
Jebkuram satiksmes līdzeklim ( kurš par tādu atzīts juridiski) būtu obligāti jābūt valsts numura zīmei - vienalga - liels vai mazs. katram satiksmes līdzeklim ir jābūt identificējamam.
18.maijs, 11:24 Atbildēt
ddoks
Tu vēl apskati arī sagribēsi divritenim,ne?
18.maijs, 15:55 Atbildēt
rrammstein
Domāju, šis nekā netiks kontrolēts, bet kad būs csn, vainīgs būs skrejritonis.
18.maijs, 9:31 Atbildēt
ttak
Neviens te neko nekontrolē. Itkā jau noteica vecumu no cik gadiem drīksts lietot,bet es Rīgas ielās esmu redzējis uz tiem braucam bērnus,kas knapi līdz stūrei var aizsniegt,un bez ķiverēm..
18.maijs, 9:32 Atbildēt
AAizsajūsmasaizrāvāselpa
Nepagāja ne četri gadi līdz mūsu viedie likumdevēji saprata, ka ierīce uz riteņiem, kura pārvietojas teju vai uz 100km/h ir "TRANSPORTA LĪDZEKLIS" !!!
Brīnums, kā Tesla elektromobili neieskaitīja "elektriskā mājsaimniecības inventāra grupā" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18.maijs, 9:36 Atbildēt
HHC
Eu! Bet tā ir ideja. Elektromobīli pielīdzināt tējkannai. Nu bet ir taču pilnīga taisnība. Elektromobīlis ir ļoti būtisks mājsaimniecības inventārs. Noteikti vajag mainīt statusu.
18.maijs, 12:01 Atbildēt
KKnābis
Katram gājējam kārtīgu, smagu spieķi, ar kuru regulēt situāciju. Pēdējais un smagākais līdzeklis.
18.maijs, 9:41 Atbildēt
tterapeits
Dīvains skatījums uz šo transporta veidu ,,dzērāja acīm,,. Imant, Jums ir problēmas?
18.maijs, 10:03 Atbildēt
GGgff
Uzspljaut Fashistu valstij
18.maijs, 10:28 Atbildēt
LLatvija
Tas ir lobijs... vai tik kādam nesamaksāja, lai šos braucamrīkus no ietvēm nenovāktu? Parīzē, Londonā aizliegts pa ietvēm. Rīgā ir šausmas. Es arī esmu redzējusi, ka uzbrauc cilvēkiem, bet pats aizlaižas. Ir jābūt numuriem tiem braucam rīkiem, un lai brauc tikai pa ielas braucamo daļu. Latvija pārvēršas par Indiju, kur nav nekādu likumu satiksmē.
18.maijs, 11:02 Atbildēt
DDostojevskis
Likumi satiksmē ir gan, bet tie strādā tajās jomās, kur no cilvēkiem var plēst naudu.
No lauku deģenerāta, kurš tumšā pufaikā klīst gar šosejas malu ar vai bez velosipēda, no stulba gājēja, kurš izraisa pārpratumus pie "zebras" un arī no visādu ciskudriļļu lietotājiem nekādu lielo naudu noplēst nevar, tāpēc arī viņus neviens īpaši neaiztiek. Cita lieta - apzinīgais darba rūķis vai uzņēmējs - to var slaukt ar nodokļiem, ar tehnisko apskašu sistēmu , ar sodiem un ar stāvvietu maksām. Bleķo ragā, ja negribi būt lumpenis, kas parazitē uz tautas kakla!
Un vēl - sīko satiksmes traucētāju masa ir liela un ir politiski neizdevīgi viņus tracināt... .
18.maijs, 13:05 Atbildēt
LLīvmane
Vismaz viena lieta ir sakārtota.
18.maijs, 19:40 Atbildēt